אפל (Apple) הודיעה שהיא מודה באופן רשמי שקיימת תקלת שימוש בחלק מאוזניות ה-AirPods Pro הפופולריות שלה. החברה אף פתחה דף שירות מיוחד בו היא מספקת פרטים מה לעשות אם משתמשים חושבים שיש בעיה באוזניות שרכשו מהחברה – וכמובן אינן זולות במיוחד.
באפל זיהו שתי תקלות מהותיות ב-AirPods Pro הלקויות: אחת היא קולות פצפוץ או רעשים סטטיים שמתגברים בסביבות רועשות בזמן פעילות גופנית או תוך כדי שיחה בטלפון, והשנייה שתכונת ביטול הרעשים הפעיל אינו פועלת כצפוי עם תופעות כמו אובדן בס או שמיעה של יותר רעשי רקע.
כאמור פתחה החברה דף שירות בו היא מספרת שיש למצוא ספק שירות מורשה, לקבוע פגישה בחנות של אפל, או לשוחח עם איש שירות. בכל מקרה האוזניות ייבדקו, אחת מהן או שתיהן בהתאם לתלונה המסוימת, ורק אז תחליט החברה האם לחליף את שתיהן או אחת מהן בלבד ללא עלות, אם בכלל. מארז הטעינה בכל מקרה אינו קשור לתקלות אלו ולא יוחלף.
לפי החברה מדובר באוזניות שנרכשו לפני אוקטובר 2020 בלבד, ושהחלפה אינה מרחיבה או מאריכה את תקופת השירות שהחברה מעניקה שמסתכמת בשנתיים מיום הרכישה של האוזניות.