מוצרי ה-Chromecast של גוגל (Google) שוב זמינים על המדפים הווירטואלים של אמזון (Amazon), שלוש שנים לאחר שזו החליטה להסירם.
הסיבה הרשמית שניתנה בזמנו לגבי ההחלטה הייתה מעט תמוהה: באמזון טענו כי המכשירים הללו אינם תומכים בצפייה בתכנים משירות הווידאו של אמזון, Prime Video. גוגל מעולם לא חסמה את אפשרות הצפייה בתכנים אלו. הסיבה היחידה הייתה אמזון עצמה שבחרה לא לשלב את הטכנולוגיה באפליקציה אותה היא מפתחת.
ההחזרה למדפים התרחשה באופן פתאומי וללא שום הסבר פומבי. אמזון אומנם הצהירה לפני יותר משנה כי תשוב למכור את Chromecast כמעין ‘צעד של רצון טוב’ כלפי גוגל, אך כאמור זה לא קרה עד עכשיו – ולא ברור מה השתנה.
כעת מוכרת אמזון באופן ישיר ללקוחות בארצות הברית ובאירופה שניים ממוצרי סדרת ה-Chromecast: את הדגם הרגיל בגרסתו השלישית שנחשפה לא מזמן במחיר של 35 דולרים, ואת דגם ה-Ultra התומך בתצוגת 4K במחיר של 69 דולרים.