אמזון (Amazon) הכריזה על צ’אבוט חדש בשם Rufus (רופוס) שאמור לסייע לקונים בזמן שהם מחפשים על מה להוציא כסף. Rufus יוכל לענות לשאלות, לעזור ללקוחות לבצע השוואות מחירים בין מוצרים דומים, להציע הצעות לרכישה של פרטים שקשורים, והכל באמצעות שימוש בשורת החיפוש של האתר.
משתמש ש-Rufus כבר זמין עבורו פשוט צריך להקליד או להכתיב בקולו את השאלה שלו, כאמור בפס החיפוש, ואז לפתוח את חלון השיחה שיופיע בתחתית המסך כדי לקבל תשובות, או כדי להמשיך ושאול שאלות שקשורות לחיפוש הראשוני.
הצ’אטבוט החדש, או סייען הבינה המלאכותית, אומן על סמך קטלוג המוצרים והתכנים של אמזון עצמה, כולל התגובות של הלקוחות, וכן באמצעות מידע משלים מהרשת לגבי כל מוצר ומוצר שבקטלוג.
כפי שבאזמון עצמם מספרים, הצ’אטבוט החדש הושק בינתיים למספר קטן של בוחני בטא לשימוש באפליקציה הניידית בלבד, אך במהלך השבועות הקרובים הוא יגיע אל יותר ויותר משתמשים ולקוחות של החברה ברחבי ארצות הברית – כשעוד לא ברור מתי החברה תתחיל להציע את Rufus גם מעבר לגבולות האוקינוסים שלה, לפחות באירופה.
אמזון שכחה לתת עלות הובלה חינם
כל המוצרים שלה יקרים בגלל עלות הובלה
והמצאות שונות של אמזון !
עושים הכול להרוס קנייה