השנה הזו, שאומי (Xiaomi) יכולה להיות בהחלט מרוצה ועוד יותר מהעובדה כי היא כיום נמצאת במקום השני בשוק המחשוב הלביש משנה לשנה ומקום שלישי ברבעון האחרון אחרי אפל ו-Fitbit. החברה פרסמה כי צמיד הניתור הפופולרי שלה, Xiaomi Mi Band הצליח למכור 10 מיליון יחידות וזאת בתוך פחות משנה – מחודש ינואר עד חודש ספטמבר 2015.

הצמיד אשר נמכר באתרי המכירות ב-13 דולר בלבד, מסוגל לבצע מעקב אחר הרגלי היום שלנו ולספור את הצעדים והקלוריות אותן שרף המשתמש, קצב התקדמות בזמן פעילות ספורטיבית ועוד וכן לנטר את השינה שלנו ולייעץ לנו על פעילות נכונה לשינה טובה יותר, להתריע ברטט בזמן שיחה נכנסת והסוללה שבתוכו תספק עד 30 ימי עבודה לפני הצורך בטעינה. החיבור לטלפון מתבצע דרך Bluetooth והוא בעל נוריות חיווי המתריעות בפני המשתמש על פעולות שונות בהתאם להגדרות, והוא חסין למים ואבק ועובד עם אפליקציית Google Fit.

החברה השיקה לאחרונה דגם חדש, Xiaomi Mi Band 1S המציע בנוסף גם מד דופק אינטגרלי ומחירו נכון להיום כפול מהדגם הקודם, אם כי החברה הבטיחה כי הוא יימכר לבסוף במחיר זהה.

אפל לפי הערכות מכרה כ-4 מיליון שעוני Apple Watch, זו הסיבה גם מדוע שאומי נדחקה למקום השני ברבעון האחרון ועוד יותר מדוע סמסונג (Samsung) ירדה למקום החמישי, זאת לפי נתוני חברת המחקר IDC. סביר כי הנתונים לא ישתנו בהרבה ב-2015, אך נאלץ להמתין לדוחות הסופיים בתחילת שנה הבאה.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.
  • Daniel Nimoy

    מה הסיכון בשימוש במכשיר קורן 24/7 כשהוא צמוד לגוף (אפילו שבלוטות' משדר בעצמה נמוכה מאוד)?