חברת Webbing המתמחה במתן פתרונות חיבור לאינטרנט בארץ ובחו"ל במגוון טכנולוגיות משיקה Webbing Spot עולמי אשר יוצר בסביבתו הקרובה רשת Wi-Fi המאפשרת גלישה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים יידים בכל מקום. ה- Webbing Spot החדש יכול לשמש את הנוסע בכ- 130 מדינות שונות במקביל בחבילת 2 גי'גה עד חודש החל מ- 200 ₪ או 300 מגה ביום ב- 39.9 ₪.

מדובר בכמעט כל המדינות בעולם שישראלים יכולים לטוס אליהן. עד היום לכל מדינה הותאם סים מקומי ולא התאפשרה נדידה ממדינה למדינה יחד עם הנתב אלא בהחלפת הסים. ה- Webbing Spot החדש מכיל 8 סימים שיחד עם הסכמים ישירים של וובינג עם חברות הסלולר הגדולות בעולם (וודאפון, טלפוניקה ועוד) מאפשר מעבר בין מדינה למדינה ללא החלפת הסימים במכשיר ובעצם על ידי כך ביטול הנדידה.

בנוסף, ניתן לחבר עד 10 מכשירים מבוססי Wi-Fi לרשת האינטרנט בו זמנית ובעתיד תהיה גם אפשרות לחסימת תכנים (כמו גוגל פלוס, גוגל דרייב, סקיי דרייב, דרופ בוקס, עדכוני ווינדוס ועדכוני הענן של אפל במכשיר) על מנת לא לבזבז תעבורת DATA שאינה חיונית וגורמת גם לאובדן זמן סוללה. הסוללה עצמה מספיקה ל- 12 שעות עבודה. כמו כן מדובר בפתרון מאובטח ומוצפן לעומת רשת ציבורית פתוחה.

המוצר החדש מאפשר להציע מודלים שונים לחברות עסקיות שמייתר את הצורך לרכוש חבילות מראש או להודיע טרם נסיעה, והחיוב מתבצע על פי שימוש בלבד.

גיא נוימן מנהל Webbing ישראל מציין כי אנשי עסקים הבינו שחברות הסלולר גבו מחירים מופקעים הן על גלישה מזדמנת והן על חבילות גלישה. כעת המפעילים מגבילים את הגלישה לחבילות צרות עם נפח הנע בין 50-100 מגה ליום בלבד מה שאינו עונה על צרכי הלקוחות העסקיים אשר מפעילים היום שירותים רבים הצורכים DATA רב כמו Google maps, Waze, וכ' יחד עם שיחות VOIP ב- Viber, Skype וFacetime- .

לקוחות אינם מסתפקים עוד בפתרון רק עבור המכשיר הסלולרי אלא דורשים פתרון כולל למכשירים הנלווים כגון הטבלטים והלפטופים. החבילות הצרות של חברות הסלולר אינן נותנות פתרון הולם והצורך בשירות נמצא בעלייה, הוסיף נוימן.

גודל ה- Webbing Spot כגודלו של מכשיר סלולרי קטן והוא כאמור מייתר את הצורך ברכישת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי ונותן מענה גם במקומות בחו"ל שבהם אין רשת WiFi מקומית שניתן להתחבר אליה.

*הודעה לעיתונות

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למשך רוב מוחלט של הטיול, המכשיר לא עבד כלל ולא איפשר שום שימוש באינטרנט. הוייז, עליו הסתמכנו ברוב הטיול כיוון ששכרנו רכב, לא עבד כלל, ועם זאת גרם לבזבוז של 1.5 ג'י'גה גלישה תוך יום בודד, דבר שלא הגיוני בעליל. בשאר הזמן המכשיר פשוט לא עבד, ומכיוון ששיחה לשירות הטכני שלהם כרוכה בתשלום שיחה מחו"ל, שעולה המון כסף, לא יכולנו ליצור איתם קשר בצורה כזאת, ולאחר נסיון אחד בו בזבזנו זמן רב בנסיון ליצור איתם קשר באמצעות שיחה משולשת דרך קרובים שלנו בארץ, החלטנו לוותר ופשוט לעזוב את זה. משחזרנו לארץ פניתי אליהם והסברתי להם את פרטי המקרה, ואילו הם בשלהם טענו כי הוציאו מכשיר תקין לחלוטין (כאשר הוא לא היה תקין מהשנייה הראשונה ועד שחזרנו) ולא היו מוכנים לפצות ולא במאומה על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה, מעבר להנחה של 10% לרכישה הבאה, שמן הסתם לא תהיה, בטענה כי מבחינתם רשום שהשתמשתי בחלק ניכר מהחבילה, וכלל לא עניין אותם כי גם השימוש הזה לא היה תקין ולא יכולתי להשתמש במכשיר כראוי ולו דקה! העניין שקול לחלוטין לרכישת מוצר אלקטרוני תקול, וכשהלקוח יבוא להחזירו יאמרו לו כי כל עוד קיבל את המוצר לא מגיע לו שום החזר, וכלל לא מעניין אותם אם המכשיר תקין או לא. בקיצור, שירות מתחת לכל ביקורת, לא הייתי מתעסק איתם, בייחוד שהיום ניתן בקלות למצוא חבילות חופשיות לחול אצל המפעילות הסלולריות בפחות כסף.

  • ג'ו וייסמן

    לא פתרון קסם לכל מקרה. טיילתי בנורמנדי בצרפת (לא בג'ונגלים במרכז אפריקה) והמכשיר הזה נתן לא נתן לגלוש לפחות חצי מהזמן. למעשה היה כיסוי בעיקר בסביבות הערים הגדולות, ואני ביליתי הרבה זמן בין הכפרים. שאלתי מראש האם אפשר לבדוק מפת כיסוי לאזורים בהם אטייל – לא סיפקו לי והבטיחו לי שהכיסוי בצרפת הוא מצוין.