חברת Greenlight VR, שמתעסקת במחקרי שוק בתחום המציאות הווירטואלית, ערכה לאחרונה מדגם בקרב 1,200 צרכנים אמריקאים בגילאי 18 עד 60, חלק בעלי מכשירי מציאות רבודה וחלקם לא, והגיעה למסקנה די צפויה אך עדיין מעניינת: תחום המציאות הוירטואלית הולך ומפתח פופולריות.

לפי הסקר, צרכנים כבר מתעניינים בטכנולוגיה הזו שלא רק לצרכי משחקים וגיימינג, כפי שאולי נהוג לחשוב. 61% מהנשאלים אמנם הביעו עניין במשחקים, אבל צרכנים אחרים אמרו שהם מעדיפים או היו רוצים להשתמש בה גם בתחומי הטיולים (73.5%), בידור (67.3%), אירועים (67%), עיצוב הבית (65.9%) וחינוך (63.9%). המספרים הללו אף מטפסים בהתאמה כשמחשיבים רק את אוכלוסיית ה-'היי טק' שנוטה יותר לרכוש גאדג'טים חדשים.

ובעוד ש-86% מהנשאלים ציינו כי הייתה להם חוויה חיובית למדי עם טכנולוגיית מציאות ווירטואלית, הם עדיין לא מוכנים להשקיע בטכנולוגיה ומוצריה הרבה כסף. המחקר אף חושף כי המכשירים הפופולרים ביותר בשוק כיום הם משקפי ה-Samsung Gear VR ומשקפי ה-PlayStation VR.

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. אגב, הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.
  • יוסף

    אני אומר שתהיה אפשרות של סרטים לצפייה במציאות מדומה נשמע מאוד טוב 🙂

    • רון ויצמן

      יוטיוב החלה להכניס לתכניה סרטוני מציאות מדומה. אני מאמין שאם תחפש באינטרנט תמצא גם סרטים.

      • יוסף

        חח אני יודע שיש ליוטיוב וידיאו במציאות מדומה אבל אני אומר שזה יהיה מדליק שחברות הסררטים יפיקו סרטים במציאות מדומה זה יהיה רעיון טוב 🙂