לאפליקציית סנאפצ’אט (Snapchat) יש הכל: מיליוני משתמשים, קהל מעריצים צעיר וכמה מהלכים נועזים שעשתה הפכו אותה לבולטת וייחודי. אולם כל זה כנראה לא מספיק לה כי לפי דיווחים שעלו לרשת בסוף השבוע, החברה מתכננת גם להיות בין החברות שיציעו התקני מציאות רבודה או וירטואלית, וכך תחצה לראשונה גם לקו החומרה כפי שעתה פייסבוק (Facebook), מיקרוסופט (Microsoft) ואחרות.
לפי אותם דיווחים, החברה אף החלה לשכור את שירותיהם של אנשים שעובדים בתחום ובין היתר אנשים המעורבים בפרויקט ה-HoloLens של מיקרוסופט, הפרויקט Vuforia לשעבר מקוואלקום (Qualcomm), וכן מאייפלואנס (Eyefluence) שמפתחת טכנולוגיה למעקב אחר תזוזת העיניים.
התחום החם של השנה
מציאות מדומה או מועשרת, הפכה בשנים האחרונות לדבר הלוהט ביותר בתעשייה, עם שיא במספר החברות והמוצרים שהוצגו בתערוכות האלקטרוניקה והמובייל שהתקיימו בינואר ופבראור השנה. ייתכן כי שסנאפצ’ט שואפים לבחון את התחום ולהיכנס לתחום החומרה, אולם מצד שני יכול להיות שבחברה בסך הכל רוצים ללמוד כיצד להוסיף לאפליקציות שלה יכולות של מציאות מדומה שיאפשרו שימוש טוב יותר בהתקנים של חברות אחרות.