פלאפון משיקה את “פלאפון דיגיטל”, פלטפורמת שירותים דיגיטלית לביצוע פעולות בשירות עצמי באתר פלאפון, באפליקציה בסמארטפון או בטבלט. המצטרפים ל”פלאפון דיגיטל” יוכלו ליהנות ממגוון שירותים עצמיים בהם קבלת חשבונית במייל, שירות לקוחות בצ’ט, רכישת סמארטפון או טבלט ועוד. לקוחות פלאפון ולקוחות כל החברות שיצטרפו ל”פלאפון דיגיטל”, יהנו ממגוון הטבות, בהן קבלת מכשיר שנרכש באתר עם שליח חינם הביתה או למקום העסק. במסגרת “פלאפון דיגיטל” תוצע לראשונה חבילת אנלימיטד ב-79 שקל בחודש, הכוללת שיחות, סמסים ו-1 ג’יגה גלישה למשך חצי שנה, או חבילת אנלימיטד ב-85 שקל בחודש, הכוללת גם גלישה בנפח של 3GB. בתום התקופה תשתנה חבילת האנלימיטד 1 ג’יגה ל-99 שקל וחבילת ה-3 ג’יגה תשתנה ל-109 שקל בחודש.
אסף עופר, המשנה למנכ”ל סמנכ”ל השיווק בפלאפון אמר היום “פלאפון רואה בשירות העצמי את הפלטפורמה המרכזית לשנים הקרובות שתאפשר ללקוחות לבצע בעצמם מגוון פעולות בפשטות ומהירות, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף. מדי חודש נרשמות באתר פלאפון למעלה ממליון כניסות ומתבצעות בו מעל 200 אלף פעולות. כבר כיום כ-45% מהלקוחות מבצעים פעולות באתר באמצעות הסמארטפון וכ-5% באמצעות הטבלט שלהם, ולכן אך טבעי שנציע תוכנית מתאימה שמעודדת ביצוע פעולות באתר, בהוזלת תעריפים משמעותית.
אתר פלאפון שהושק לצורך המהלך כולל הצגת מידע מותאם אישית ללקוחות הרשומים באתר, גלישה מותאמת לטבלטים כולל חווית טאצ’ מלאה, ניווט ידידותי מהיר ונוח באמצעות 3 קטגוריות: חנות, פלאפון שלי ומידע ותמיכה. באתר ניתן לקבל שירות אישי באמצעות צ’טLIVE עם נציג, אפשרות זימון תור אישי במרכזי השירות של פלאפון, ניהול הרשאות קו והתאמת מסלול וחבילות להתקשרות לחו”ל, רכישת מגוון מכשירים וטבלטים מתקדמים ועוד.
הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה