קבוצת פרטנר השיקה היום את הבוט של פרטנר- Partner Bot – ממשק שירות לקוחות חדש לקיום צ’אט עם הלקוח בפלטפורמת תכנת המסרים המידיים Messenger, כאשר המענה נעשה על ידי בוט (רובוט), ומותאם אישית לפונה. פרטנר היא קבוצת התקשורת הראשונה בישראל והחברה הראשונה בקנה מידה משמעותי עם למעלה משלושה מיליון לקוחות, שמאמצת את הבוט כערוץ שירות רשמי.
בשלב הראשון, הושקה היום גרסת בטא של המסנג’ר-בוט, המאפשרת מתן מענה 24/7 בנושא חבילות הגלישה של הלקוח בארץ, ניצול חבילות הגלישה ומועד חידוש החבילה (מחזור החיוב של הלקוח). את המשך הפיתוח ייקבעו הלקוחות עצמם, שילמדו את הבוט במה הם מתעניינים ואיזה מידע הם מבקשים לקבל, בנושאים כגון חבילות חו”ל, מוצרי אלקטרוניקה, סלולר ומכשירים חכמים לבית, אינטרנט ביתי ועוד.
כחלק מההבנה כי גם בעולם של טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות, אין בעולמות השירות תחליף מלא למענה האנושי, הבוט של פרטנר מאפשר להמשיך את הצ’אט עם נציג שירות של החברה, על גבי המסנג’ר.
איציק בנבנישתי, מנכ”ל קבוצת פרטנר: “הבוט של פרטנר מרחיב את זמינות השירות ואת היצע ערוצי הפנייה של הלקוחות, וככל שנרחיב את תחומי ההתמחות בעתיד, נוכל לסייע ליותר ויותר קהלים. זהו ממשק חדשני שקל מאוד להתחבר אליו, מכל מקום ובכל זמן באופן שתואם את האופן שבו היום מחליפים מידע”. בנבנישתי הוסיף כי “מניתוח מאות אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות הפרונטליים, הטלפוניים והדיגיטליים של החברה, עלה באופן מובהק כי הנושא לגביו מתקבלות מספר רב של פניות הוא חבילות הגלישה. בהתאם, תכננו את גרסת הבטא של הבוט כך שתאפשר מתן מענה אישי לשאלות בנושא חבילת הגלישה של המנוי, ובהמשך נרחיב את השירות לתחומים נוספים. הבוט לומד כל הזמן ומאפשר לנו להרחיב את היכולות שלו בהתאם לצרכים ולדרישות שמתקבלות מכיוון הלקוחות”.
השקת המסנג’ר-בוט מרחיבה את ערוצי הפנייה הזמינים ללקוחות פרטנר, אשר יכולים לקבל מענה באחד מעשרות המרכזי החברה ברחבי הארץ, בשירות טלפוני, באתר האינטרנט, בפייסבוק ובאפליקציית MyPartner, שירות בהתכתבות עם נציג ב-SMS או בצ’אט – ומהיום, גם מענה באמצעות הבוט במסנג’ר.
איך זה עובד?
נכנסים לאפליקציית המסרים המידיים Messenger, מקלידים Partner בחלונית החיפוש, ומתחילים בצ’אט. הבוט של פרטנר יענה לפניה ויבקש מספר טלפון נייד של המנוי לצורך זיהוי, על מנת שיוכל לספק פרטים אישיים על חבילת הגלישה. מיד לאחר הזנת המפר, תישלח הודעת SMS ובה קוד זיהוי. לאחר הזנת הקוד, יוכל הלקוח לקבל מענה לשאלות מהבוט, או להמשיך בהתכתבות עם נציג שירות.
אבל רגע, מה זה בעצם צ’אט-בוט?
הצ’אט-בוט הוא ממשק לניהול צ’אט עם תוכנת מחשב, או “רובוט”, שנותן מענה בסגנון אנושי מבחינת שפה וסגנון, ומאפשר לנהל עמו שיחה בכתב או בקול, במטרה לבצע פעולות או משימות כלשהן. הבוטים, תפסו תאוצה כתופעה עולמית בחודשים האחרונים, מאז הושק המסנג’ר-בוט בכנס המפתחים השנתי של פייסבוק.
הבוט יכול לעשות מגוון רחב של פעולות: להזמין טיסה ומלון, להמליץ על סרטים, להזמין ארוחה, לבצע חיפושים מורכבים, ועוד. אחד התחומים בהם צפויה חדירה משמעותית של ממשק הבוטים, הוא שירות הלקוחות והתמיכה, בהם ניתן לתת מענה לשאלות פשוטות ונפוצות באמצעות הממשק, ולפנות נציגי שירות ותמיכה למתן מענה לשאלות מורכבות יותר ולהתמחות בתחומי פעילות ממוקדים.
*הודעה לעיתונות
מחכה כבר 5 ימים לתשובה .
כמה עולה חבילה בחודש למצטרפים