מפעילת הסלולר אורנג’ משיקה שרות חדש בו יוכל הלקוח לתקשר עם שירות הלקוחות של החברה באמצעות הודעות טקסט (SMS), ולקבל תשובה מידיית במקום להמתין על הקו.
השרות החדש, שהינו הראשון שמושק בישראל בדרך זו, מאפשר ללקוח לשלוח פנייה בכל הנושאים הקשורים לחשבוניות, תוכניות, ניוד, ציוד קצה ועוד באמצעות שליחת מסרונים אל המספר 054 ואילו נציג השרות יענה תוך מספר דקות. בכך, מרחיבה אורנג למעשה את היצע שרות הלקוחות שלה שהיה מוגבל עד עתה באמצעות צ’אט וירטואלי באתר החברה, באפליקציית My Orange, באמצעות צ’ט ברשת הפייסבוק ובפניייה טלפונית למרכז השירות.
נציין, כי השרות ניתן ללא תשלום עבור לקוחות החברה וניתן בימים א’ עד ה’ מהשעות 8:30 בבוקר ועד 18:30 אחר הצהריים, ואילו בימי שישי בין השעות 8:30 עד 13:00 בצהריים. בהמשך, כך נמסר בחברה, יורחב השרות גם לאפליקציית המסרים המידיים וואטסאפ.
דנה לב עמי, מנהלת מוקדי השירות בחטיבת הלקוחות בפרטנר ציינה כי: “אנו ממשיכים לדבוק באסטרטגית המיקוד בלקוח ובמחויבותנו היומיומית להעניק לו שירות איכותי, חדשני, מקצועי, זמין ונגיש. מטרתנו להוות את הבחירה הראשונה של הלקוח ולהמשיך ולחזק את מערכת יחסי האמון והנאמנות עמו. השירות החדש נולד מתוך מחשבה למנף את השירות ללקוח באמצעות יצירת כלים חדשניים למציאת פתרון יעיל ומהיר המתאימים לצרכיו, תוך דגש על קיצור זמני ההמתנה ומענה ממוקד וענייני בזמן ובמקום שנוח ללקוח. במהלך החודש האחרון הוכשרו נציגי שירות ייעודים במיומנויות הטיפול באמצעות כתיבה ממוקדת, אפקטיבית, מתומצתת ותכליתית, בדגש על העברת מסרים באופן מדויק, יעיל וקצר”.
טוב מאוד !
זה יהיה גם ב012 מובייל??
פשוט בסמס הם לא חייבים לענות מיד…