יצרנית הרכב יונדאי (Hyundai) מתכננת להשאיר את מדריך המשתמש קבור עמוק בתוך תא הכפפות ובשימוש אפליקציית Car Care אשר מציעה תמיכה טכנית למגוון כלי הרכב שלה, תאפשר לספק את כל המידע על הרכב בשימוש של טכנולוגיית המציאות הרבודה.
האפליקציה תנתח את הסביבה בה אנו נמצאים ותספק את המידע הרצוי על גבי מסך המכשיר, כך כאשר המשתמש יכוון את המצלמה שבטלפון לחלק כלשהו ברכב, מיד יוצג במסך מידע חיוני והמדריך המלא. בכך, ניתן לא רק לחסוך זמן רב בחיפוש אחר מידע אלא הדבר יקל על המשתמש שאף חושש לפתוח את המדריך עב הקרס כדי להכיר את הפונקציות השונות ברכב. מלבד מידע בסיסי, האפליקציה תכלול גם סרטוני וידאו המדריכים כיצד להשתמש באפשרויות השונות ברכב ולבצע תחזוקה בסיסית כמו בדיקת שמן במנוע והחלפת מסנן האוויר.
כל שמשתמש נדרש לבצע הוא רק לכוון את הטלפון על החלק ברכב עליו הוא מעוניין לקבל מידע – החלק האחורי או הקדמי, פנים הרכב או מכסה המנוע ומיד יוצג באפליקציה תפריט סמוך לכל חלק ברכב המכיל מידע תפעולי. לחיצה על התפריט תכוון את המשתמש ישירות אל סרטון הסבר, מידע מפורט או מידע על מצב הפריט. ניתן לקבל מידע על תחזוקת הרכב או אפילו מידע בסיסי כמו התחברות אל קישוריות ה-Bluetooth שברכב.
אפליקציית ה-Car Care של Hyundai תקבל את העדכון לרכבים מדגם Sonata 2015 ו-2016 ברבעון הראשון של השנה. שאר דגמי הרכבים של החברה יתעדכנו באפליקציה בשלב מאוחר יותר.