חברת הוט (HOT) הודיעה הבוקר על חבילות גלישה חדשות ללקוחות החברה ותציע החל מהיום חבילה עם מהירות גלישה של 200 מגה ביט לשנייה בהורדה ו-5 מגה ביט מהירות העלאה. לדברי החברה, מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל וכי מהירות זו תביא להיצע ותחרות גדולה יותר בשוק.

מחיר החבילה החדשה תעמוד על 169 שקלים במחיר השקה או 189 שקלים בהמשך, ולמצטרפים לטריפל (טלוויזיה, תשתית וקו טלפון) תוצע החבילה ב-200 שקלים למשך 3 חודשים ולאחר מכן המחיר יעלה ל-399 שקלים. ללקוחות קיימים יוצע טריפל פלטינום שיכלול מהירות גלישה של 200 מגה, חבילת "הכל כלול" של כל ערוצי הטלוויזיה, שיחות בארץ ללא הגבלה ואת קופסת התקשורת החכמה HOT Fiber Box ב-399  שקלים.

לפי נתונים שמסרה הוט, כיום כ-30% מלקוחות החברה גולשים במהירות 100 מגה, ומעל 60% מלקוחותHOT , גולשים במהירויות של 30 מגה ומעלה. עוד הוסיפה כי במהלך 3 שנים קפצה המהירות הממוצעת של לקוחות החברה פי 10 וכי בממוצע מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחותיה עומד על ל-37.4 מגה. החברה מתכננת כי ב-2014 היא כבר תהיה מוכנה ותשיק חבילה למהירות גלישה של 500 מגה.

על פי מחקר שערך מכון סאפיו בעבור החברה נמצא כי ישראלי מבלה בממוצע כ-5.5 שעות ביום בגלישה באינטרנט (לגילאי 18+), 95% מהמשיבים העידו כי שימושי האינטרנט שלהם גדלו ב-3 השנים האחרונות. 71% העידו כי שימושיהם גדלו במידה רבה. מספר המכשירים המחוברים לאינטרנט מתקרב ל-8 בממוצע במשק בית, ובכשלושת רבעי מבתי האב מתבצעת גלישה בכמה מכשירים במקביל, לפחות פעם ביום. השימוש בגיבוי בענן יותר מהושלש ב-3 שנים – 35% מגבים היום מדיה בענן. זאת, בנוסף לעדכונים אוטומטיים, שפועלים באופן פאסיבי ברקע, ומנצלים גם הם את רוחב הפס.

סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק ב-HOT: " האינטרנט הפך להיות מוצר קיומי, שאי אפשר בלעדיו. שימושי האינטרנט כל הזמן מתגברים, ודורשים עוד רוחב פס. בשנת 2013 הכפלנו את המהירות הגלישה הממוצעת של לקוחותינו. היום, 60% מהם גולשים במהירות 30 מגה ומעלה. מצאנו במחקר, שכ-70% מעוניינים בשדרוג המהירות. ראינו, שגם במהירויות הגבוהות, "הרעב" לשדרוג המהירות קיים, לאור הגברת השימושים.  המהירות צריכה כל הזמן להדביק את הצורך בשימושים המתגברים, ואנחנו שמחים להביא לשוק הישראלי את המענה המיטבי לצרכי הגלישה המתקדמים."