אפליקציית GOTIT שנכנסה השבוע לאפ סטור, מחוללת מהפכה בעולם הצרכנות ומציעה רשת חברתית חדשה המקשרת בין צרכנים לצרכנים, ובין צרכנים לבתי עסק.
GOTIT הינה בעצם רשת חברתית במסגרתה יוכלו המשתמשים לספר לחבריהם על מוצר חדש שקנו ובאיזו חנות עשו זאת, מנה מומלצת במסעדה, ספר וכל דבר שעולה על רוחם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי חברים בעלי תחום עניין דומה (אוכל, אופנה וכו’), להתעדכן במוצרים חדשים בחנויות, להיות מובילי דעה ולקבוע טרנדים, לסמן מוצרים ייחודיים ולפתוח קבוצות בעלי עניין משותף. השימוש באפליקציה החדשה פשוט ונוח, לאחר הרשמה קצרה ופתיחת פרופיל המשתמש יוכל לסווג את תחומי העניין והמוצרים הרצויים ולהתחיל לשתף.
במקביל, כל בתי העסק באפליקציה יקבלו פרופיל אישי במסגרתו בו יוכלו לקיים שיח פרטני וממוקד עם הצרכנים ולהציע מוצרים ע”פ ביקוש נקודתי.
האפליקציה מאפשרת לבתי עסק בפעם הראשונה להרוויח לא רק מהחשיפה ברשתות חברתיות אלא לתרגם אותה בפועל לתוצאות עסקיות. הרשתות תוכלנה לבנות מועדון לקוחות מקוון, לחלק הנחות לקבוצות מסוימות המעוניינות ביקרן, לשוחח און ליין עם חברי הקבוצה ולבנות תתי קבוצות לפי גיל, מין, מיקום ועוד. בנוסף, תישלח GOTIT התראות לבתי העסק על לקוחות המעוניינים בפריטים שלהם וכך יוכלו להעביר להם הצעות מחיר ממוקדות.
כ- 100 מוסדות ובתי עסק כבר פתחו פרופילים ב- GOTIT ביניהם: בל אנד סו, אלף אלף, רשת story, שרה בראון, גלביה, שוונג, מסעדת ארייה, בייסיק, אנג’ליי, הוטקראון ואחרים.
GOTIT מסונכרנת עם רשתות חברתיות אחרות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם. בראש המיזם עומד טל אגסי בעברו סמנכ”ל ב- SAP העולמית ובחברת בטר פלייס.
טל אגסי, מייסד ומנכ”ל GOTIT מסר: ” GOTITנוצרה מתוך הבנה להעצים משמעותית את חווית הקנייה והתאמתה לעידן הדיגיטל. החוויה הייחודית ב GOTIT – מאפשרת לספר לחברים על הקניות שלי ולקבל המלצות מהם. . אני יכול לסמן את הדברים שאני רוצה, לקבל מהם מתנות מהרשימות שייצרתי בעקבות פריטים שגיליתי דרך חברים או לקנות להם מתנה מתוך רשימת המוצרים שהם סימנו. הרשתות והחנויות יוכלו לראשונה לנהל דו-שיח משמעותי עם הלקוח.״
אורי רייז, בעלים של רשת חנויות האופנה story מסר : “GOTit מאפשרת לנו לחזק את הקשר מול העוקבים שלנו ברשתות החברתיות. דרך העוקבים שלנו ב- GOTit שסימנו מוצרים שקנו או רוצים לקנות, אנחנו מגיעים לחשיפה רחבה יותר של המוצרים שלנו אצל העוקבים שלהם וע”י כך להרחיב את קהל הלקוחות שלנו. מה ש-GOTit מאפשרת מעל מה שרשתות חברתיות אחרות מציעות היא תרגום הלייקים למכירות ישירות מתוך האפליקציה. GOTit גם מתריעה לנו כאשר הלקוח סימן שהוא מעונין בפריט מסוים והיא מאפשרת לנו לייצר קבוצות לקוחות מקוונות בתוך האפליקציה ולשמור על קשר ישיר ואפקטיבי מולם.”
*הודעה לעיתונות