גולן טלקום מרחיבה את "חבילת גולן טלקום" הכל כלול ומהיום לקוחות קיימים וחדשים הבוחרים בחבילה זו ייהנו מגלישה בנפח 6 ג'יגה (במקום 3 ג'יגה עד עכשיו). לאחר 6 ג'יגה אין חיוב על חריגה אלא רק האטת מהירות. חבילת גולן טלקום כוללת שיחות+ 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים) וכן SMS ו -MMS ללא הגבלה.

מחיר החבילה נשאר זהה – (במבצע 59 ש"ח לחודש למשך שנה לנרשמים עד ה – 31.3, לאחר מכן 99 ₪ לחודש- מחירה הרגיל של החבילה), מה שהופך את חבילת גולן טלקום ללא הגבלה לזו המציעה את נפח הגלישה הגדול ביותר במחיר המשתלם ביותר, מבין חבילות ללא הגבלה המוצעות כיום בשוק.

השינוי בחבילה תקף כאמור גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות קיימים אשר נמצאים כבר עכשיו בחבילת גולן טלקום ללא הגבלה, ויכולים לבצע את השינוי באתר גולן טלקום תחת "החשבון שלי" או בפניה לשירות הלקוחות הטלפוני.
גולן טלקום פועלת במרץ כל העת על מנת להרחיב את סל השירותים וההטבות ללקוחותיה וכעת שמחה להרחיב את נפח הגלישה, לכזה שעונה על צרכנים שונים של משתמשי הסלולר. כזכור, לאחרונה יצאה החברה במבצע קנה כרטיס סים אחד קבל עד 5 במתנה (בתוקף עד ה 6.3) כן החזירה את מהלך חבר מביא חבר (שזכה להצלחה חסרת תקדים), הכולל תגמול כספי של עד 150 ₪ ללקוחות קיימים על כל חבר שיגייסו לחברה, כאות תודה והערכה ללקוחות הקיימים ולתומכים של גולן טלקום. לפרטים המלאים באתר גולן טלקום: www.golantelecom.co.il

*הודעה לעיתונות- פורסמה כלשונה

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • יוסף חאדד

    הגעתי לגולן טלקום מהלקוחות הראשונים ועכשיו אני מחפש לעזוב הכל עבד יפה כמה חודשים ולדעתי עכשיו שהתחילו לפרוס את הרשת שלהם אין לי יותר קליטה בבית (לב גוש דן). נקודה. אני לא צריך שירות לקוחות אף פעם אם השירות הסלולרי עובד, אבל מסתבר שבכל מקרה בגולן אין שורות לקוחות!! אני לא מבין למה בכלל הם מחזיקים נציגים, תקליט אוטומטי היה יכול לעשות את זה יותר טוב ועוד יותר בזול. אני חושב שגולן עושה את הכסף שלה מלמכור כרטיסי סים ב 50 שקל לאנשים שמתחברים ומתנתקים כשהם מגלים שזה לא עובד. 50 שקל * 300 אלף לקוחות שהוא טוען שיש לו זה כבר 15 מיליון שקל של רווח נקי ליד. למי שלא יודע כרטיסי סים עולים אולי 10 סנט בהיקפים האלה. חבל כי חשבתי שבאמת אפשר לקחת מחיר נורמלי ולספק שירות סביר . חבל שמר מיכאל גולן בוחר לבזבז את הקרדיט הציבורי שלו על הבטחות שווא. לא היה קורה כלום אם הוא היה אומר ללקוחות תשמעו אני לא יכול לספק את השירות כרגע אל תתחברו אליי. אבל מה קורה שחמדנות ונכלוליות משתלבות ביחד – בסוף הוא יפסיד וחבל.