Facebook Workplace

פייסבוק (Facebook) עובדת על רשת חברתית חדשה שמיועדת למגזר העסקי בשם Workplace, אשר מציעה לארגונים לרכז את כל התקשורת הפנימית שלהם ולמעשה להחליף אמצעים כמו דואר אלקטרוני או טלפונים. פייסבוק בחנה את הרשת מזה כשנתיים עם יותר מ-1,000 בתי עסק ברחבי העולם במהלך השנה האחרונה, וכעת היא משחררת אותה בבטא פתוחה.

Workplace (וורקפלייס) נראית ומרגישה, לפי הדיווחים, בדיוק כמו פייסבוק, כאשר ההבדל העיקרי הוא שכל העדכונים, הפוסטים והמידע שיופיע בפיד קשור רק לחברה שבה אתם המשתמש עובד בה. ניתן כמובן ליצור קבוצות, להעלות תמונות, לתייג אנשים וכל מה שאפשר לעשות בפייסבוק כיום. בנוסף Workspace משלבת אפשרות שדומה ל-Messenger, אשר נקראת Work Chat וזו מאפשרת ליצור שיחות וידאו או אודיו בין יחידים או קבוצות, כמו גם שידורים חיים מפגישות או ישיבות.

בנוסף מציעה Workplace יכולות מעקב למנהלי הרשת, אבטחה מוגברת עם שימוש בחיישני טביעות אצבע, ותמיכה בהתחברות בלחיצת כפתור. הרשת מתפקדת בלי קשר לגודל החברה, בין אם מדובר בשני מחשבים במוסך או בארגון מסועף עובדים.

עבור Workplace, פייסבוק תגבה מחיר של 3 דולר חודשיים עבור משתמש בחברות ובתי עסק בעלות לפחות אלף עובדים, 2 דולר לחודש עבור חברות של עשרת אלפים עובדים ודולר אחד לחברות בעלות יותר מ-10,000 עובדים. בנוסף מציעה החברה חיבור לתקופת ניסיון של 3 חודשים.

 

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.