לקוחות רבים שהמתינו בקוצר רוח לקבלת מכשיר ה-Essential (אסנצ’אל) החדשני של אנדי רובין נחלו אכזבה כאשר נודע כי המשלוח עבורם מתעכב מסיבה שאינה ברורה. עתה מייסד האנדרואיד (Android) שיגר הודעה לרוכשים ומסביר כי הסיבה לעיכוב נובעת מרצון להתאים את המכשיר לשימוש באזורים רבים ברחבי העולם.
את ההודעה פתח אנדי רובין עם הכרת תודה ללקוחותיו, כאשר מסר כי הוא מעוניין “להודות באופן אישי על כך שבחרו להירשם לקבלת המכשיר הראשון של החברה”. לאחר מכן הוסיף והסביר כי “אנחנו עובדים קשה על מנת שהכל יהיה מוכן והחדשות הטובות הן שאנחנו מצויים במהלכן של בדיקות והתאמות למספר רב של ספקיות תקשורת בארצות-הברית וספקיות בינלאומיות”, זאת כהסבר לעיכוב במשלוח.
באשר למועד העדכני בו צפוי להישלח המכשיר, זאת לאחר דחייתו מהמועד המקורי שהבטיח משלוח בתוך 30 יום, הודיע אנדי רובין כי “אתם וודאי חסרי סבלנות לשים את הידיים על מכשיר ה-Essential החדש (וכך גם אני חסר סבלנות לספק לכם אותו!) אבל תהיו בטוחים שהמכשיר יהיה אצלכם בתוך מספר שבועות”, כך לשון ההודעה. ניכר כי הפעם רובין נזהר במילותיו ומקפיד שלא לספק מועד מדויק על מנת למנוע אי נעימויות במקרה של דחייה נוספת, ולכן מרגיע את הרוחות עם ההבטחה המופשטת למספר שבועות זאת מבלי להגדיר את הזמן במדויק.
את הודעתו חותם רובין עם בקשה להמשיך ולהביע תמיכה במכשיר החדש ובצוות הפיתוח על ידי תיוג #thisisessential ברשתות החברתיות.
We've been working around the clock to get our first device in your hands. See this update from Andy. pic.twitter.com/bm5xm5XRKS
— Essential (@essential) July 21, 2017
וואלה לא שווה את המחיר
עד שיגיע קונים אייפון 8
תירוצים