נראה כי זה הפך לתופעה: מאז שסמסונג (Samsung) הציגה בשנה שעברה את מכשיר ה-Galaxy S6 Edge, חברות רבות רודפות אחר העיצוב החלקלק והיוקרתי. מפתיע? לא אם תשאלו את סמסונג.

חטיבת המסכים של החברה, זו שאחראית בין היתר על מסכי SuperAMOLED המוכרים ומי שפיתחה את טכנולוגיות המסך הגמיש, אמרה השבוע כי היא מייצרת את מסך ה-Edge בעל הקצוות הקמורים גם ליצרניות המתחרות. בין השמות שנמנו היא וואווי (Huawei), שאומי (Xiaomi) שהציגה בשבוע שעבר את Mi 5 והאחרונה היא Vivo שחשפה אמש את XPlay 5 הראשון עם 6GB של זיכרון עבודה. כל אלה יצרניות סיניות שאימצו כבר את מסך ה-Edge וככל הנראה הן לא האחרונות. גם בלקברי (Blackberry) כבר הציגה את ה-Priv המשתמש באותו מסך בדיוק.

הערכות בתעשייה כי וואווי ושאומי עובדות על טלפונים חדשים עם התצוגה הקמורה לצדדים שייחשפו במהלך החודשים הבאים, אשר משתמשים במסך ה-Edge של סמסונג וכי חברות נוספות ישיקו מכשירים דומים בשנה הקרובה. במקביל היצרנית הקוריאנית אמרה כי היא נערכת להגברת ייצור המסכים ומרחיבה את המפעל שלה, זאת לפי דיווחים גם בשל המעבר של אפל למסכי AMOLED בדור הבא של מכשירי האייפון.

לפי מקורות בשוק ה-OLED, מעל 230 מיליון מסכי AMOLED בשווי 10 מיליארד דולר נשלחו בשנה שעבר וכי השנה הסכום יגדל ל-15 מיליארד וכי עד 2020 הסכום יגיע עד כדי 67 מיליארד דולר.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.