דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בפתרונות תכנון 3D, מידול דיגיטלי 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי היא הוכרה על ידי חברת המחקר IDC כספקית PLM מובילה עבור שוק הקמעונאות בדוח העדכני שלה בנושא.

דוח IDC Retail Insights סקר את תעשיית הקמעונאות והשימוש שלה ב- PLM , עם ניתוח מקיף של 10 הספקים הגדולים ביותר בתחום על בסיס נתח השוק ופוטנציאל הגידול שלהם.
יישומי מערכות המידע של כל יצרן הממוקדים במוצרי הלבשה, הנעלה ומוצרים לבית, נסקרו והוערכו במונחי אסטרטגיה וחזון, חדשנות, יכולות נוכחיות, ובעיות תפעוליות.

בדוח, קיבלה דאסו סיסטמס ציון מוביל בין עמיתיה עבור אסטרטגיית PLM קמעונאי, ו- IDC הדגישה את החזון ההוליסטי של החברה לחדשנות מוצר ובניית חוויות צרכן מצוינות.
דאסו סיסטמס גם דורגה בין שלושת היצרנים המובילים בחדשנות ויכולות כוללות.

"לקוחותינו בתחומי מוצרי צריכה, הלבשה וקמעונאות, רואים את פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו כפתרון תחרותי אמיתי – כזה המאפשר להם להשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר לניהול ושיפור כלל התהליכים הארגוניים עסקיים, החל מתובנות צרכנים דרך תכנון וייצור, ויכולות PLM המספקות להם חוויות עסקיות מנצחות", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "אנו נרגשים לראות ש- IDC מאשרת את מעמדנו המוביל ואת החזון שלנו, המדבר על עזרה לחברות להמחיש ולחוות מוצרים כפי שהן עושות בעולם האמיתי".

"יישומי דאסו סיסטמס הם בחירה טובה עבור קמעונאי הלבשה, הנעלה ומוצרי צריכה ביתיים הממוקדים בחזית החדשנות במוצרים ותהליכים", אמרה לסלי האנד, מנהל מחקר ב- IDC Retail Insights.

בעת הכנת הדוח ביצעה IDC מחקר בקרב לקוחות דאסו סיסטמס על הסיבה לבחירה בחברה כשותף האסטרטגי שלהן, והאם הבחירה הצליחה.
לקוחות דאסו סיסטמס קבעו שפתיחותה של החברה ויכולתה להשתלב ולאפשר אינטגרציה בין מערכות מידע שונות, כולל ERP, הייתה חשובה, כמו גם הגמישות של הפתרון ומומחיותם העמוקה של שותפי האינטגרציה של החברה.

חוזקות אחרות שצוינו בדוח, כללו את הנגישות של הפלטפורמה המקוונת בכל מכשיר מבוסס-Web; סביבת החדשנות החברתית 3DSWYM של החברה ויכולתה לתמוך בשיתוף פעולה עם שותפים פנימיים וחיצוניים; יכולות החיפוש הטובות מסוגן המוצעות על ידי יישום EXALEAD שלה; ויכולות 3D המורחבות עבור קמעונאי מוצרים ביתיים המוצעות על ידי יישום תוכנת SOLIDWORKS שלה.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס עבור חברות מוצרי צריכה וקמעונאות, מספקת לארגונים יישומים הדרושים לשיתוף פעולה ויצירת המוצרים שישפיעו על החלטת הרכישה – ולספק שביעות רצון לקוח טובה יותר לאורך כל הדרך באמצעות חוויית מכירה. החברה גם השיקה לא מכבר את FashionLab, חממה טכנולוגית העוזרת למעצבי אופנה וסטייליסטים להשתמש בכלי עיצוב, סימולציה ושיתוף פעולה ליצירת קולקציה שלמה.
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience)) Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.