טוויטר (Twitter) הודיעה כי רכשה את Cover, מסך נעילה החכם לאנדרואיד המציג קיצורים ליישומים על-פי מיקום המשתמש, שזכה לביקורות טובות בדרך כלל.

בבלוג של Cover פורסם כי רשת המיקרו-בלוגינג הפופלארית רכשה את החברה, אך לא נחשפה הסיבה שעומדת מאחורי הרכישה הזו. לא יהיה זה בלתי-סביר להניח כי בטוויטר מעוניינים לשים את הרשת החברתית על מסך הבית או הנעילה של כל משתמש אנדרואיד.

מדובר בצעד דומה למה שפייסבוק עשתה עם Facebook Homeלמרות שהמשגר של מארק צוקרברג וחבריו נחל בסופו של דבר כישלוןמדובר באסטרטגיה עסקית חכמה שכן על-ידי שימוש במסך נעילה או בית שכזה מוצג למשתמש מידע ישיר, וכמובן פרסומות, גם מבלי שצריך לפתוח את היישום באופן מיוחד.

נראה כי היכולות החכמות של מסך הנעילה, שזוכות לביקורות חיביות, יהיו רק תוספת ליכולות החברתיות (והפרסומיות) של מסך הנעילה של טוויטר.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.