לקוחות סלקום שהינם הורים לשכבת הגיל 8-14 שעדיין אין להם מנוי סלולר בסלקום, יוכלו לצרף עד 2 מנויים במשפחה לחבילה ללא הגבלה שכוללת שיחות, הודעות sms וגלישה בנפח 1GB ללא עלות למשך שנה.

בשנים האחרונות יש מגמה הולכת וגוברת של ההורים לצייד את הדור הצעיר במכשירי סלולר לטובת תקשורת שוטפת איתם במהלך היום. יותר ויותר הורים בוחרים לשלוח את הילד לבית הספר ולפעילויות אחר הצהריים עם טלפון נייד כדי שתהיה להם יכולת להתעדכן במצבו, בעיסוקיו ולהיות זמינים למקרה שהוא זקוק לעזרה או להדרכה.

ממחקר שערכה החברה, עולה כי:

80% מההורים ציינו שערוץ התקשורת הנפוץ ביותר בינם לבין ילדיהם בגילאי 6-14 הוא באמצעות שיחה במכשיר הסלולר.

65% מההודעות שמקבלים ההורים על איחור מתבצעות באמצעות שיחה במכשיר הסלולר.

ממוצע הגיל בו מקבלים מכשיר סמארטפון ראשון הוא 11-12.

69% מהמשפחות מתקשר באמצעות קבוצות וואטס אפ.

הגיל הצעיר ביותר שמשתתף בקבוצות ווטס אפ הוא 11.

העברת תמונות היא ערוץ תקשורת נפוץ מאוד בין בני משפחה – 90% מהמשפחות בעלות סמארטפונים מעביר תמונות בין בני המשפחה.

יוני סבג סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום: "אחד מהמיקודים המרכזיים של סלקום בשנים האחרונות הוא מתן פתרונות תקשורת כוללים למשפחה. המהלך הנוכחי ממשיך את תפיסת הענקת הערך ע"י מענה ממוקד ורלוונטי למשפחות עם צעירים עד גיל 14. שלא כמו בעבר, אחוז חדירת הסלולר בקרב הדור הצעיר עד גיל 14 מגיע ל-91%, כך שטווח גילאים זה (8-14) מהווה בדיוק את הצומת בו רוב המשפחות מקבלות את ההחלטה לרכוש מנוי סלולר לילד, מה שמחזק את ההצעה של סלקום כרלוונטית במיוחד בצומת זה."

עוד הוסיף יוני סבג: "בנוסף לשימושים המשפחתיים המשותפים, מרבית השימושים החברתיים  שאנו רואים בקרב הצעירים הינו שימוש בקבוצות ווטסאפ, צילום תמונות ואפליקציות לעריכת ועיצוב התמונות."

*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.