נלחמים בגוגל:, מיקרוסופט (Microsoft) החליטה לתקוף את גוגל בקמפיין פרסום פרסום אגרסיבי נגד מנוע החיפוש של החברה Google Shopping, זאת כדי לקדם את מנוע החיפוש שלה, בינג (bing), ולמתג אותו בתור זה שמציג תוצאות רלוונטיות יותר לעומת ה-“תוצאות הלא רלוונטיות” במנוע החיפוש המתחרה, שלטענתה מושפעים על ידי תשלומים שמקבלת גוגל ממפרסמים שונים בחיפוש במוצרים.
במיקרוסופט טוענים שמנוע החיפוש של גוגל ממומן על ידי מודעות מכוונות ומנצלת את התמימות של הגולשים שלא חושדים בדבר וחושבים כי מדובר בתוצאות חיפוש לגיטימיות. באתר ייעודי שהקימה כי “בהתחלה גוגל הטיפה ‘לא להיות רעים’, אבל הכל השתנה ב-21 במאי 2012 – אז נולדה יוזמת Google Shopping. אם לומר זאת בפשטות, כל התוצאות שהם מציגים כעת לגבי מכירות, הן מודעות ממומנות”. האתר, Scroogled.com משלב בשמו רמיזה לעסקה שבה “דופקים” (Screw) את הלקוח, קורץ לשמה של המתחרה – גוגל, ומזכיר בהגייתו את שמה של אחת מדמויות הרשע המפורסמות של חג המולד, הקמצן אבנעזר סקרוג’, מספרו של צ’רלס דיקנס “מזמור חג המולד” (A Christmas Carol). שמו של הקמפיין דומה גם לשירות החיפוש Scroogle.com, שנסגר בתחילת השנה עקב התקפות מניעת שירות רבות. השירות, שהוקם בידי דניאל ברנדט ב-2003, אפשר לבצע חיפוש אנונימי בגוגל תוך חסימת קבצי עוגיות וקבצי רישום מצידה של גוגל.
לעומת זאת, מציגה מיקרוסופט את בינג כמנוע חיפוש הוגן, שאפשר (איך לא) לסמוך על התוצאות שהוא מציג. הקמפיין החדש כבר עלה לאינטרנט, כאשר בכוונת החברה להרחיב אותו בימים הקרובים גם למודעות בעיתונות ופרסומות שיוצגו ברשתות הטלוויזיה הגדולות בארצות הברית.
שיהנו
אם נראה להם שהם יכולים לפגוע בגוגל הם מגוחכים
זוהי תופעה מעצבנת,אבל הפתרון מעצבן עוד יותר.
אני לא מתכוון להשתמש ב BING עד שיסגרו את גוגל.
גם אם זה נכון בינג לא מתקרב לרמה של להיות אלטרנטיבה לגוגל..
הוא פשוט גרוע יותר
איזה שטיות