ההיסטריה בעיצומה: מספר שעות לאחר שמכירת שעוני ה-Apple Watch החלה באופן רשמי, הוא אזל מהמלאי. באופן לא מפתיע, השעון הראשון לאזול מהמלאי היה שעון הספורט בעל רצועת ה-38 מ”מ שהוא גם השעון הזול ביותר ומחירו 349 דולרים, אך גם הדגם השני בסדרה הספורטיבית, שעולה 50 דולר יותר מהדגם הראשון, אזל מהמלאי תוך זמן קצר.
בתוך כך, גם זמן האספקה שעמד תחילה על שבועיים-שלושה לכל היותר, נדחה גם עד לאמצע יוני תחילת יולי – זאת לאור הביקוש הגבוה. כצפוי, כמו בכל השקה נרשמו תורים ארוכים מחוץ לחנויות ה-Apple Store, תורים שהיו מורכבים מאנשים שבאו לראות במו עיניהם את השעון החדש או מכאלו שהזמינו אותו מבעוד מועד ורק הגיעו על מנת לאסוף אותו, ועל הדרך – אולי גם לרכוש עוד כמה מוצרים של החברה.
חביב, אך לא ממש שימושי
מספר סוקרים ברחבי העולם שקיבלו לידיהם את השעון הנחשק, על-מנת להתרשם מיכולותיו, החמיאו לו בסקירות, אך גם לא חסכו מצד שני בביקורות שאינן מחמיאות במיוחד. כך, לדוגמא, באתר הטכנולוגי BGR כתב אחד הסוקרים כי: “לשעון לוקח זמן ארוך מהצפוי לטעון הודעות SMS”, ואילו כתב אחר טען כי “כל הטכנולוגיה הלבישה עצמה עדיין בחיתוליה, ויש עדייו מה לשפר”. סוקר אחר טען כי הוא מרגיש למעשה ש-“הלבשתי iPhone על פרק כף היד שלי”, ובמקרים אחרים נרשמו תגובות על כך כי השעון מוציא אותם מריכוז – זאת לאור הרטט אותו מפיק בכל קבלת התראה. “האם לא מטרתו של ה-Apple Watch להפסיק את הצורך התמידי בהסתכלות על ה-iPhone?”, תהה.
גם באתרים אחרים הנחשבים ל-‘פרו אפליסטים’, לא חסכו בביקורות אודות השעון החכם הראשון של החברה. כך, באתר Cnet לדוגמה נכתב כי ההרגשה מעולה, וכי הוא נראה טוב על פרק כף היד, אך בד בבד טענו כי חיי הסוללה שלו קצרים במיוחד. בנוסף, באתר המדובר ציינו כי השעון סובל מ-‘תסמונת דור ראשון’, שבאה לידי ביטוי באטיות יחסית ובהשתהות מסוימת לפעמים בביצוע פעולות בסיסיות.