אפל (Apple) יצאה בקמפיין פרסומי חדש הכולל בין היתר אתר חדש וסרטוני וידאו, אשר מוכיחים למשתמשים ב"טלפונים אחרים" כמה קל ופשוט זה לעבור להשתמש ב-iPhone. הקמפיין לא מציין זאת רשמית, אבל אין ספק שמדובר בעיקר בפנייה למשתמשים של טלפוני אנדרואיד (Android).

האתר החדש בנוי בצורת שאלות ותשובות, אשר מסבירות למשתמשים אחרים מדוע עליהם לעבור לאייפון, זאת בניגוד לאסטרטגיית הקודמת של החברה שהתמקדה באיך לעבור. גם חמשת הסרטונים הנלווים שהעלתה החברה מפרטים בצורה מטאפורית את היתרונות של אייפון על פני המתחרים, כך לפחות לפי אפל. הסרטונים משתמשים בהומור כדי להדגיש מאפיינים כמו פרטיות מאובטחת יותר, גישה קלה יותר למוזיקה, ביצועים מהירים יותר ואיכות צילום טובה יותר.

זו לא פעם ראשונה שבה אפל מנסה לחזר אחר משתמשי אנדרואיד: בשנת 2014 היא העלתה עמוד מיוחד שמפרט את השלבים שצריך לעבור כדי להעביר את כל הקבצים והמידע האישי בין המכשירים, ובשנת 2015 אף השיקה אפליקציה ייעודית בשם "Move to iOS" בחנות הפלייסטור של גוגל (Google), שמיועדת למשתמשים שרוצים לבצע את הקפיצה.

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.