גוגל (Google) משחררת פרסומת חדשה לקידום מערכת האנדרואיד תחת הסלוגן: Be together, not the same (היו יחד, לא זהים) בכיכובן של לא אחרות מאשר, ובכן, אצבעות, או יותר נכון: טביעות אצבע.

כלל ידוע הוא שמעולם לא נמצא שתי טביעות אצבע זהות – גם לא לאותו אדם. גוגל לקחה את הכלל הזה צעד אחד קדימה וממחישה זאת בפרסומת בת דקה אחת שמציגה אצבעות (טביעות אצבע) בביגוד שונה ובשלל וריאציות שונת -על מנת להדגיש שאף על פי שמדובר במערכת האנדרואיד, כל מכשיר שונה אחד מהשני – שקול לעובדה שכל טביעת אצבע שונה מהשנייה בפני עצמה.

ייתכן כי גוגל רוצה גם להדגיש את תכונת טביעת האצבע שהטמיעה החברה באופן מובנה במערכת ההפעלה מרשמלו 6.0 ששוחררה לאחרונה – שכן עד עתה נאלצה כל יצרנית להוסיף את התכונה בצורה ידנית למערכת, דבר שהקל על היצרניות השונות.

הקמפיין הקודם של גוגל תחת אותו הסלוגן התרחש במאי השנה, אז הציגה החברה רעיון דומה רק עם דמויות של בעלי חיים, אולי גם כדי לנסות להעביר את המסר בצורה שונה. מה דעתכם?

שתף:
-פרסומת-
כתב טכנולוגי ותיק, הדרומי שבחבורה (תלוי מאיזה כיוון), עובד ביום וחיית טכנולוגיה בלילה. את חיבתו לחברת אפל קשה לתמצת בכמה מילים, עם זאת, אם נגיד שהוא מחזיק בביתו 'אפל סטור' מקומי - לא נשקר.
  • עומר

    זה רק אני או שיש שם מספר 7 שמרמז על הגרסא הבאה

  • Now

    הסלוגן קיים כבר שנה..