גיליון חודש ספטמבר של מגזין Game Informer שוחרר השבוע ובעמוד הראשי שלו מככב, איך לא, אחד המשחקים המצופים של השנה, Call of Duty: World War 2. המגזין מרחיב על נקודות מפתח של המשחק וחושף חלק מהמשימות השחקנים ייקחו בהם חלק.

אחת המשימות נקראת The Wolf's Den, ובמשימה זו השחקנים ידרשו להסתנן לבסיס גרמני כשהם לובשים בגדי הסוואה של גרמניה הנאצית. השחקנים יצטרכו לבוא במגע עם חיילים גרמנים ולדעת לומר את הדברים הנכונים על מנת לא לעלות את החשד שלהם ולסכן את כל המשימה. "הפעולה הסמויה הזו היא חווית משחק שונה משאר הקטעים במשחק והיא כוללת כלים וטכניקות ייחודיות שייגרמו למשימה להיראות כמאין משחק קטלני של חתול ועכבר", נכתב ב-Game Informer.

הקמפיין של המשחק באופן כללי מביא את השחקנים לרחבי אירופה. המשימה הראשונה היא שחזור של ה-D-Day, יום הפלישה לנורמנדי בחופי אומהה. על פי הנאמר, למשימה הראשונה יש אווירה שמזכירה את הסרט המפורסם "להציל את טוראי ראיין" מאחר וסצנת הפתיחה של הסרט היא אותה פלישה אינטנסיבית ודרמטית לחופי אומהה. המשימה תכלול כמובן מפגשים ברוטליים עם חיילי האויב כיאה לקרב עקוב מדם שכזה.

כמה מן המשימות האחרות יכללו את "מבצע קוברה" (המתקפה שבסופה נכנסו בעלות הברית לצרפת), Train (משימה שבמהלכה אנחנו משתפים פעולה עם חיילים בריטים על מנת לעצור רכבת גרמנית), ו-Hurgten Forest (משימה שבה אנו מתקדמים לעבר נהר הריין בדרכנו לברלין). כמובן שיש עוד משימות אחרות שטרם נחשפו.

בנוסף, בריאיון שערך הבוס של Sledgehammer Games, מייקל קונדריי (Michael Condrey) בקשר להכללת הסממנים הנאציים במשחק, הוא אמר שהסטודיו נאבק עם הנושא הזה בזמן הפיתוח ולבסוף הוחלט להשתמש בצלבי הקרס רק במהלך הקמפיין ולא במצב ריבוי משתתפים או בזומבים.

Call of Duty: World War 2 יגיע לקונסולות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב ב-3 לנובמבר.

כתב: אריאל רחמימוב ופורסם לראשונה באתר Vgames

שתף:
-פרסומת-