ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל גאה להכריז על הענקת שנתיים אחריות לכל הסמארטפונים של סוני מובייל בישראל. מדובר במהלך תקדימי אותו יזמה ברס אלקטרה, בו יבואן סמארטפונים רשמי בישראל מעניק שנתיים אחריות (כנהוג היום במדינות אירופה, על פי חוק), במקום שנה אחת, כנהוג עד היום.

האחריות, אשר כוללת שירות וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה שיגרתיות* תינתן לכל הסמארטפונים של סוני מובייל החל מדגם ה- Xperia S והלאה (דגמים זמינים כרגע בארץ: Xperia P, Xperia GO, Xperia U, Xperia SOLA, Xperia J, Tipo ובקרוב Xperia T) אשר נרכשו בישראל ממפעילות הסלולר או מברס אלקטרה. בנוסף, לקוחות אשר רכשו מכשיר מאחד הדגמים שצוינו, החל ממאי 2012 והלאה- יקבלו הארכה של שנה בתקופת האחריות. למימוש האחריות יש לפנות למרכז התמיכה של ברס אלקטרה בטלפון 09-8922916 משם יופנה הלקוח לנקודת השירות הקרובה ביותר לביתו, מתוך 19 נקודות השירות בפריסה ארצית.

אלי מצביץ', מנהל הפעילות של ברס אלקטרה, היבואנית הרשמית של סוני מובייל בישראל, מסר כי "ההחלטה על המהלך התקדימי התקבלה כחלק ממטרותיה של ברס אלקטרה, השמה בראש מעייניה את סוגיית השירות ללקוח. אנו בטוחים וגאים באיכות מוצרינו ולכן החלטנו להעניק הטבה זו ללא הגבלת זמן לכל לקוחותינו, על מנת להמשיך ולספק את השירות הטוב ביותר גם מבחינת המוצרים וגם מבחינת השירות הטכני, כדי להבהיר ללקוח שהשירות המקיף לא נגמר עם רכישת המכשיר".

*האחריות הינה לתיקון ליקויים במערכת האלקטרונית או המכאנית של המכשיר, שמקורם אך ורק עקב פגם בתהליך הייצור של המכשיר ו/או בחומרים אשר שימשו בתהליך ייצור זה והכל בהתאם למפורט בתעודת האחריות.

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.