ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל גאה להכריז על הענקת שנתיים אחריות לכל הסמארטפונים של סוני מובייל בישראל. מדובר במהלך תקדימי אותו יזמה ברס אלקטרה, בו יבואן סמארטפונים רשמי בישראל מעניק שנתיים אחריות (כנהוג היום במדינות אירופה, על פי חוק), במקום שנה אחת, כנהוג עד היום.

האחריות, אשר כוללת שירות וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה שיגרתיות* תינתן לכל הסמארטפונים של סוני מובייל החל מדגם ה- Xperia S והלאה (דגמים זמינים כרגע בארץ: Xperia P, Xperia GO, Xperia U, Xperia SOLA, Xperia J, Tipo ובקרוב Xperia T) אשר נרכשו בישראל ממפעילות הסלולר או מברס אלקטרה. בנוסף, לקוחות אשר רכשו מכשיר מאחד הדגמים שצוינו, החל ממאי 2012 והלאה- יקבלו הארכה של שנה בתקופת האחריות. למימוש האחריות יש לפנות למרכז התמיכה של ברס אלקטרה בטלפון 09-8922916 משם יופנה הלקוח לנקודת השירות הקרובה ביותר לביתו, מתוך 19 נקודות השירות בפריסה ארצית.

אלי מצביץ', מנהל הפעילות של ברס אלקטרה, היבואנית הרשמית של סוני מובייל בישראל, מסר כי "ההחלטה על המהלך התקדימי התקבלה כחלק ממטרותיה של ברס אלקטרה, השמה בראש מעייניה את סוגיית השירות ללקוח. אנו בטוחים וגאים באיכות מוצרינו ולכן החלטנו להעניק הטבה זו ללא הגבלת זמן לכל לקוחותינו, על מנת להמשיך ולספק את השירות הטוב ביותר גם מבחינת המוצרים וגם מבחינת השירות הטכני, כדי להבהיר ללקוח שהשירות המקיף לא נגמר עם רכישת המכשיר".

*האחריות הינה לתיקון ליקויים במערכת האלקטרונית או המכאנית של המכשיר, שמקורם אך ורק עקב פגם בתהליך הייצור של המכשיר ו/או בחומרים אשר שימשו בתהליך ייצור זה והכל בהתאם למפורט בתעודת האחריות.

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • Yifat Reisman

    שירות על הפנים. התייחסות מחפירה וחסרת כבוד ללקוחות. לא להתקרב!

  • מאור בנבנישתי

    החברה הכי לא אמינה שיש (SONY)

    סוני אקספיריה Z3)

    לא מאמין שבכלל התקרבתי אליכם

    שירות לקוחות על הפנים בלשון המעטה.

    התפוצץ לי המסך של הטלפון מבלי שיגע בו כלום או יפול

    והם מעלימים עין ואומרים שאני שברתי בגלל שיש לו שברים מרובים ואין לו אחריות וכל זה קרה (4 ימים אחרי שקניתי אותו).

    לא הגיוני שטלפון שנחשב לטלפון מעולה ועלה לי 2500 שקל אני אשלם עליו סכומים כאלו. ועוד אומרים לי לשלם 945 שקלים על תיקון המסך בחברה שהאחריות אמורה לספק לי אחריות מלאה ואתם אומרים לי שהטלפון יש לו שברים מרובים ואילו היה לו שבר אחד אז הוא היה עם האחריות???!!!

    וגם נחתכתי באצבעותיי מזה הייתי בשוק שזה קרה

    ****פשוט ביזיון****

    שטלפון כזה בלי שאני אגע בו ויש לי אפילו עד ראיה לזה!

    והוא גם מתחמם מהר.

    פשוט מאוכזב אחרי שאני לקוח תמים רציתי להנות ממה שאומרים

    כ"חברה מיוחדת, אמינה ,אחלה תמונות, טלפון חזק וכו'.."

    אחרי נסיונות ארוכים לדבר איתם ולקבל מענה טלפוני אם זה גם מתי שאני מביא להם ורוצה לדעת מה קורה עם הטלפון מה נסגר וגם אחרי פשוט זוועה

    לא מאמין שבכלל עשיתי את העסקה הזו ושיכנעו אותי לרכוש את הטלפון הזה

    פשוט אכזבה!!!

    שירות "סלדון מערכות"

    "ברסט אלקטרה"

    כולל מפעילת האחריות שלכם

    אתם פשוט

    -א.כ.ז.ב.ה-

    ועוד דבר

    מצלמה ממש גרועה למרות שאתם רושמים MP20.7

    לא משתווה לסמסונג גלקסי S6

    בכלום.

    אם אתם חושבים שאתם יכולים לתקן את האבל שנעשה לי

    יש לכם את השם שלי

    שלחו הודעה!

  • נתן

    השרות שלהם פשוט מחפיר.
    קניתי טלפון Xperia M4 Aqua… הוצאתי מהקופסה והוא לא עובד… לא מזהה את הסים.
    מנסה להשיג אותם כבר שבוע וחצי והם לא עונים לי… אחרי חצי שעה של המתנה מעבירים אותי לשרות הודעות, אני משאיר להם הודעה והם מבטיחים לחזור עד 19:00… כמובן שלא חוזרים… למחרת אותו הסיפור… או שהם פשוט מנתקים ואפילו לא מעבירים לשרות ההודעות…
    פשוט אין דרך להשיג אותם.
    השרות הכי מחורבן שנתקלתי בו.
    בנוסף הטלפון עצמו, שאמור להיות עמיד, נגד מים ואבק וכל זה… נראה לי צעצוע עדין שלא הייתי אפילו מנסה לאתגר אותו במים או בכל דבר אחר…ה"פקקים" שאמורים להגן על הכניסות ממים נראים לי חובבניים ביותר…
    בקיצור, טלפון שמכל בחינה אחרת (חוץ מעמידות לכאורה במים) לא שווה את המחיר כי יש טלפונים אחרים באותה רמת מחיר שמציעים הרבה יותר… והעמידות במים ואבק ניראית לי חובבנית ביותר… מה גם שהוא לא עובד כבר מההתחלה מה שמעביד על איכות הייצור.
    אני מצטער מאוד שקניתי אותו… אבל בעיקר בגלל השרות המחפיר!

  • חברים שלום, המצב בסאני תקשורת יבואני סמסונג לא מזהיר. גם הם מתחמקים מלקחת אחריות על תקלות הנובעות מליקוי יצרן. בכל מקרה הם יאמרו שמדובר בשבר או שימוש לקוי אז למה לשלם מאות שקלים נוספים על אפס אחריות ומה המחיר של התסכול, המאבקים ופרק הזמן ללא מכשיר תקין
    האם זה לא הזמן לעשות מעשה?

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קנינו לפני כשבועיים סוני אקספריה Z 2 החדש, הוא נפל מגובה 40 ס"מ (גובה הספה שלנו) ונשבר לו המסך לרסיסים!!!
    כנראה שהוא לא כ"כ חזק….לתקן מסך עולה 1750 בסלדון, אבל הם לא מוכנים לבטח את המכשיר הזה.
    בקיצור ממש מבאס!

  • זוהר

    קניתי מכשיר סוני אקספיריה z1 מ ksp
    4 ימים לאחר מכן המסך במכשיר לא עבד, הלכתי ל ksp והעובד שם איפס לי את המכשיר על ידי לחיצת כפתור בצבע אדום וחזר המסך.
    חודש וחצי לאחר מכן המכשיר נכנס בערך 10 סנטימטר למים ושניה לאחר מכן שיצא היבהב והמסך שוב ניהיה שחור.
    וזאת בידיעה שרכשתי מכשיר נגד מים או "נגד מים מצידכם".
    המכשיר נישלח לתיקון וברס אלקטרה לא מוכנה לשאת באחריות.
    לטיפולכם
    אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר
    0546143335
    לא הגיוני ש 2500 שקל ילכו לפח, על מכשיר שעבד רק חודשיים בערך וגם זה בקושי

  • Meazzz

    תזהרו!!!!!!! סוני דפק עניין בצורה מגעילה!
    השקע של החשמל שנכנס גם לטלפון וגם לטבלאט שורף את השנאי כוח שמספק וממלא את המכשירים

    הם מצויידים בשקע שמולבש הפוך ולכן הוא שורף את הספקי כוח
    תזהרו.
    מחר אני פונה לחברה נראה מה יש להם לעשות ולתקן זה פגם של החברה נקודה פגם יצור
    זהירות

    • טלי

      אז יכול להיות שזה מה שקרה לי? פתאום הפסיק להיטען, אחרי שלושה חודשים בלבד. והם לא לוקחים את האחריות, הם אומרים שזה דבר שהלקוח עשה. איזו מין אחריות זאת?
      איך אתה יודע שזה פגם בייצור? ומה קרה לבסוף?

  • דנימזומני

    הם רוצים "להצדיק" את המחירים הגבוהים של המכשירים בהמשך השנה … דבילי .