zap, משיק בימים אלו אפליקציית iPhone חדשה. האפליקציה מתהדרת בממשק משתמש פשוט ונוח ועיצוב חדשני, ומספקת גישה ניידת להשוואת מחירים בכל התחומים ועבור כל סוגי המוצרים כולל תיירות, סופרמרקטים ודילים יומיים .
לדברי ניר למפרט, מנכ”ל zap group: “zap ממשיכה להוביל ולהתחדש, ומייצרת כלים נוספים אשר המטרה שלהם היא בראש ובראשונה טובת הצרכן. אנו מבינים שבעידן של צרכנות דיגיטלית ענפה, במקביל להתחזקות מגמת השימוש במובייל, הצרכן הישראלי מחפש כלים פשוטים, נוחים, וניידים כדי לקבל החלטות קנייה חכמות, כאן ועכשיו. אנו רואים באפליקציה זו בשורה צרכנית של ממש ומאמינים שהיא מייצרת סטנדרט חדש ופורץ דרך”.
האפליקציה החדשה מציעה השוואת מחירי מוצרים בממשק פשוט ונוח לתפעול, שפה גרפית עשירה וחווית משתמש משודרגת. כלי הסינון החכמים של zap אשר הוטמעו באפליקציה מאפשרים חיפוש מהיר ופשוט של מוצרים מתוך מאות קטגוריות, צפייה בחוות דעת על מוצרים וחנויות, היכרות עם המוצרים באמצעות סקירות מוצר מקצועיות ועוד.
החידוש המשמעותי ביותר באפליקציה ביחס לגרסתה הקודמת הוא הוספת שלושה עולמות תוכן מרכזיים להשוואת מחירים:
zap market- השוואת מחירי מוצרים בסופרים, כולל האפשרות לסריקת ברקוד, לאיתור מהיר של מוצרים והוספת עדכון מחיר למוצר “מהשטח”.
zap travel- השוואת מחירי טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו”ל.
zap deal- ריכוז כל הדילים המפורסמים באתרי הדילים היומיים במקום אחד, בעזרת מערכת סינונים בהתאמה אישית לפי מיקום גיאוגרפי או תחומי עניין.
האפליקציה פותחה על ידי חברת Opentech בראשות יואב סיוון ומשאבים רבים הושקעו בפיתוחה. בשלב ראשון האפליקציה זמינה למשתמשי אייפון, ובהמשך מתוכננת לעלות גרסה גם לאנדרואיד ול- iPad.
את השקת האפליקציה ילווה קמפיין רחב בסלולאר, ברשתות החברתיות ובאינטרנט ותתאפשר הורדת האפליקציה באמצעות סורק ברקוד ( QR CODE).