יוטיוב (YouTube), שנמצא בבעלות חברת גוגל (Google), מתכננת להיכנס לזירת הזרמת המוזיקה עם שירות חדש שיושק בתחילת 2018, כך מדווח בלומברג. בכך ינסה האתר להתחרות בשירותי הזרמת המוזיקה הפופולריים כמו ספוטיפיי (Spotify), פנדורה (Pandora), אפל מיוזיק (Apple Music) ועוד.
לפי הדיווח, יוטיוב נמצאת בחודשים האחרונים במו”מ עם חברות התקליטים הגדולות ואולפני הפצת המדיה, כמו Sony Music Entertainment, Warner Music Group ו-Universal Music Group על מנת להגיע להסדרי רווח, זאת לאחר תלונות רבות של אמנים כי המוזיקה שלהם מופיעה ביוטיוב בחינם.
השירות החדש, שמכונה כרגע בשם הפנימי “Remix”, ישלב אלמנטים מיוטיוב כמו קליפים, יחד עם רצועות אודיו לפי דרישה. לצורך פיתוח השירות שכרה יוטיוב את המפיק המוזיקלי הישראלי ליאור כהן כדי שישמש כאיש קשר בינה ובין תעשיית המוזיקה. בנוסף, לפי הדיווחים, יוטיוב כבר יצרה קשר עם אמנים רבים כדי שיעזרו לקדם את השירות לכשיושק.
המעניין הוא שלגוגל כבר יש שירות הזרמת מוזיקה, Google Play Music, שהוקם לפני כשש שנים. בתחילת השנה העבירה החברה לא מעט עובדים משירות Google Play Music ליוטיוב, כך שלא ברור כרגע מה יהיה עתידו. שמועות טוענות כי החברה מתכננת איחוד בינו לבין YouTube Red, שירות המנויים בתשלום של יוטיוב שמציע תכני וידאו מקוריים וצפייה ללא פרסומות.
לפי בלומברג, שירות הזרמת המוזיקה של יוטיוב צפוי להיות מושק כבר בחודש מרץ הקרוב.
שמישהו יסביר לי, הרי אני יכול לשמוע את כל השירים גם ככה דרך יוטיוב, אז מה ההבדל?
ללא וידאו ופרסומות
יש אפליקציית שמזרימות ללא וידאו ופירסומות
נחמד הלוואי שיהיה מחיר תחרותי (קרוב לוודאי שלא) ותומך hi fi
לא הבנתי למה זה לקח כלכך הרבה זמן