מי שהייתה חלוצת הוידאו ברשת נאלצת להתאים אתה עצמה לטרנד הנוכחי: יוטיוב (YouTube) הודיעה כי היא השיקה את אפשרות יצירת ה'סיפורים' (Stories) הכה פופולרית – גם באפליקציה שלה.

אפשרות הסיפורים הוכרזה לפני שנה על ידי יוטיוב ונחשפה שוב לאחרונה, אולם זו הייתה זמינה למבחר מאוד מצומם של  יוצרי תוכן. מעתה, כל משתמש בעל 10 אלף עוקבים יוכל להעלות 'סיפור' היישר דרך האפליקציה.

יש כמה הבדלים אל מול ה'סיפורים' של אינסטגרם (Instagram) או סנאפצ'ט (Snapchat) החלוצה בתחום. כך אצל יוטיוב, הסיפור נשמר למשך 7 ימים ולא 24 שעות. הוא יוצג הן אצל העוקבים של היוצר אבל גם לשאר הגולשים ביוטיוב. בנוסף, הגולשים יוכלו להגיב לסרטון ולנהל שיח של ממש עם היוצר במהלך כל השבוע שבו הוא נמצא באוויר.

השינוי מצד יוטיוב הגיע לאחר שרבים מיוצרי התוכן התלוננו כי הפלטפורמה לא מאפשרת להם ליצור סיפורים קצרים כפי שקיים אצל המתחרים. מצד שני זה אומר כי התוכן שעולה לסיפורים הוא לא תמיד איכותי, וייתכן שזו הסיבה מדוע יוטיוב התעכבה בהשקת האפשרות החדשה.

 

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.