משתמשים באפליקציית יוטיוב (YouTube) לאנדרואיד ול-iOS מדווחים בימים האחרונים כי מופיעה להם האפשרות להעלות 'סיפור' (Story) ואף לצפות בכאלו שמופיעים בראש האפליקציה. מדובר בתכונה שכזכור התחילה בסנאפצ'ט (Snapchat) ועברה לאינסטגרם (Instagram), פייסבוק (Facebook) ועוד, במסגרתה מופיע תוכן קצרצר וזמני ל-24 שעות בלבד.

באינסטגרם, בפייסבוק ובכל מקום אחר, התוכן מסומן באמצעות עיגולים במעלה המסך, וגם יוטיוב המראה זהה באותו העיצוב, כאשר הסיפורים שלה מסומנים על ידי עיגולים במסגרת אדומה. כרגע המשתמש יכול להעלות תמונות בלבד שאליהם ניתן להוסיף כיתוב, אמוג'י וסטיקרים, וכנראה בהמשך ניתן יהיה גם לצלם סרטונים.

התכונה החדשה, כאמור, עדיין נמצאת בשלב בדיקה ולכן לא בהכרח זמינה לכלל המשתמשים. ואם וכאשר תחליט גוגל (Google) להנגיש אותה לכולם, סביר להניח שהיא תופיע במסגרת עדכון לאפליקציית יוטיוב בשבועות הקרובים.