לפני כחצי שנה דיווחנו על כך פייסבוק (Facebook) משלבת מודעות פרסומיות בתוך אפליקציית המסנג’ר (Messenger) וכעת החברה הודיעה כי תחל להציג פרסומות בכל מדינות העולם. בשלב הראשון תאפשר פייסבוק הצגת מודעות במסנג’ר למספר רחב יותר של מדינות עד סוף חודש יולי הנוכחי, כאשר כל שאר המדינות צפויות להצטרף בהדרגה עד סוף השנה.
מדובר, לפי החברה, בפרסומות שמסוגלות “לסייע למשתמש לגלות מותגים ובתי עסק שרלוונטיים לתחומי העניין שלו”. לאחר שתסיים החברה לפתוח את המודעות בכל שאר המדינות, מפרסמים יוכלו גם לרכוש חבילת פרסום ייעודית במסנג’ר כדי לסייע לחשוף את המוצרים שלהם לבסיס המשתמשים ההולך וגדל של האפליקציה.
מעבר למודעות “רגילות” שמובילות את המשתמש לעמוד המוצר שלהן, פייסבוק תציג בעתיד גם מודעות אינטראקטיביות שמסוגלות להוביל את המשתמש לשיחת מסנג’ר עם החברה או המותג עצמו בצ’אט בוט. בנוסף יוכלו חברות לכוון את המודעות לגולשים שהתעניינו בהן בעבר.
פייסבוק מבטיחה כי המודעות יופיעו רק בדף הראשי של האפליקציה ולא בתוך הצ’אט עצמו, וכי משתמשים יוכלו להסתיר ולדווח על מודעות שמציקות להן, בדומה למודעות הממומנות באפליקציית פייסבוק עצמה.
עוד סיבה לחזור להשתמש בiMessage :)