נטפליקס (Netflix) הצטרפה למיזם משותף בו משקיעות גם כמה ממתחרותיה הגדולות בתחום תכני הוידאו, כגון HBO, אמאזון (Amazon), דיסני (Disney) וחברת הכבלים האמריקנית קומקאסט (Comcast). מטרת המיזם לרכז מאמצים כנגד פירטיות של התכנים שמציעות החברות, אבל בטווח הרחוק. לפי הדיווח באתר בלומברג נראה כי בטווח המיידי כל חברות המיזם שמו להן למטרה לצמצם ככל האפשר את תופעת שיתוף הססמאות בין בני משפחה וחברים בכדי להימנע מתשלום דמי מנוי.

הדרכים שאותן שוקלות החברות מגוונות וכוללות צעדים עדינים יחסית, כגון דרישה לשינוי הסיסמא מידי כמה חודשים. אפשרויות נוספות ומחמירות יותר הן קבלת קוד סודי באמצעות הטלפון הסלולרי לצורך כניסה לשירות ומכיוון שהוא משתנה בכל כמה דקות הוא אינו ניתן לפיכך להפצה, חסימת חיבור מכמה פלטפורמות במקביל, וגם שימוש בטכנולוגיות ביומטריות כגון סריקת טביעות אצבע על מנת להבטיח שהמשתמש הצופה בתכנים הוא אכן המנוי ששילם עבורם.

כך או כך, נראה כי בין החברות שוררת הבנה כי צעדים קיצוניים ומחמירים עשויים לגרום ליותר נזק מתועלת, אבל להערכתן, סך הנזק שאותו הן נאלצות לספוג היום בשל פירטיות רשת עומד על 6.6 מיליארד דולרים בשנה, וללא פתרונות טכנולוגיים עשוי סכום זה להגיע עד 9 מיליארד דולרים ב-2024.