השנה הזו שאומי (Xiaomi) מעט חורגת ממנהגה ועד כה, היא לא הציגה מכשיר דגל לשוק הרחב. אמנם כבר היא הציגה את Mi Mix 2S בחודש מרץ האחרון, אולם זהו לא Mi 7 ששמועות לגביו מסתובבות כבר זמן רב. בדיווח חדש נטען כי החברה מתכננת לערוך אירוע ב-31 במאי ושם היא תחשוף את המכשיר הבא שלה.
האירוע שיתקיים בסין בנוכחות של כ-5,000 אורחים, ייערך 8 שנים לאחר שהוקמה החברה. זו גם הסיבה, על פי הערכות, כי החברה תדלג הפעם על Mi 7 ותציג באירוע את Mi 8. יחד עם הדיווח נצפתה תמונה המציגה אריזת המכשיר, עליו כתובה בגדולה הספרה ‘8’, מה שמרמז כי אכן החברה מתכננת להשיק מכשיר שכזה.
עוד נאמר כי שאומי מתכוונת להציג מספר מוצרים נוספים, כמו הדור השלישי ל-Mi Band, רצועת הכושר החכמה והפופולרית שלה. עוד היא תציג גם מוצרים לתחום הבית החכם ואולי תמיכה רשמית במסייעת הוירטואלית אלקסה (Alexa). עוד לגבי Mi 8 צויין כי ייתכן כי והוא יושק במהדורה מוגבלת ולא יהיה מיועד להשקה גלובלית.
בכל הקשור למפרט, Mi 8 יציע את מערכת העל שבב Snapdragon 845 לצד זיכרון עבודה של 6 גיגה-בייט לפחות. הוא יהיה הראשון מבין מכשירי האנדרואיד עם מערכת לזיהוי פנים בתלת מימד, בדומה ל-Face ID של אפל (Apple) וכן הוא יפעל על מערכת אנדרואיד בגרסת ‘אוראו’ עם ממשק MIUI.
המחיר קובע
מה הקשר יום הולדת 8 ?
שנה הבאה יום הולדת 9
ולאחר מכן 10
אז מה מיוחד ביום הולדת 8 ?
למה לציין יום הולדת 8 ?
כי לאחרונה הם נכנסו לעיניים (לא) אז הם יעני רוציפ לציין אירוע חשוב. מה חעשות,
Great answer thank you
איזה בן אדם משעמם אתה,אין בכול דבר הגיון,רוצים לחגוג שיחגגו
8 הוא מספר המזל בסין כמו שבע מספר המזל בישראל.
7 לא מספר מזל
אם כבר 13 ביהדות
שמך תואם את מצבך. מאיפה הבאת 13 . כמה מנורות יש במנורה של סמל המדינה .
מספר שלש עשרה ביהדות הוא מספר מאוד חשוב, הזכרתו מעורר רחמים שכן מניין מדות הרחמים של הקב´ה הן שלש עשרה, וכך גם המידות שהתורה נדרשת לפיהן הינן שלש עשרה.
לפי תורת החסידות, מי שרוצה לעורר מידה ממידות הרחמים, עליו ללמוד את המידה המקבילה בשלש עשרה המידות שהתורה נדרשת לפיהן, וכך יעורר עליו את מידת הרחמים המתאימה.
להעביר את פחדייך מהמספר שלש עשרה, תגידי את המשנה הזאת:
´רַבִּי יִשְׁמָעֵאל אוֹמֵר, בִּשְׁלשׁ עֶשְׂרֵה מִדּוֹת הַתּוֹרָה נִדְרֶשֶׁת בָּהֵן:
א) מִקַּל וָחוֹמֶר.
ב) וּמִגְּזֵרָה שָׁוָה.
ג) מִבִּנְיַן אָב מִכָּתוּב אֶחָד, וּמִבִּנְיַן אָב מִשְּׁנֵי כְתוּבִים.
ד) מִכְּלָל וּפְרָט.
ה) וּמִפְּרָט וּכְלָל.
ו) כְּלָל וּפְרָט וּכְלָל, אִי אַתָּה דָן אֶלָּא כְּעֵין הַפְּרָט.
ז) מִכְּלָל שֶׁהוּא צָרִיךְ לִפְרָט, וּמִפְּרָט שֶׁהוּא צָרִיךְ לִכְלָל.
ח) כָּל דָּבָר שֶׁהָיָה בִכְלָל וְיָצָא מִן הַכְּלָל לְלַמֵּד, לֹא לְלַמֵּד עַל עַצְמוֹ יָצָא, אֶלָּא לְלַמֵּד עַל הַכְּלָל כֻּלּוֹ יָצָא.
ט) כָּל דָּבָר שֶׁהָיָה בִכְלָל, וְיָצָא לִטְעֹן טוֹעַן אֶחָד שֶׁהוּא כְעִנְיָנוֹ, יָצָא לְהָקֵל וְלֹא לְהַחֲמִיר.
י) כָּל דָּבָר שֶׁהָיָה בִכְלָל וְיָצָא לִטְעֹן טֹעַן אַחֵר שֶׁלּא כְעִנְיָנוֹ, יָצָא לְהָקֵל וּלְהַחֲמִיר.
יא) כָּל דָּבָר שֶׁהָיָה בִכְלָל וְיָצָא לִדּוֹן בַּדָּבָר הֶחָדָשׁ, אִי אַתָּה יָכוֹל לְהַחֲזִירוֹ לִכְלָלוֹ, עַד שֶׁיַּחֲזִירֶנּוּ הַכָּתוּב לִכְלָלוֹ בְּפֵרוּשׁ.
יב) דָּבָר הַלָּמֵד מֵעִנְיָנוֹ וְדָבָר הַלָּמֵד מִסּוֹפוֹ.
יג) וְכַאן שְׁנֵי כְתוּבִים הַמַּכְחִישִׁים זֶה אֶת זֶה, עַד שֶׁיָּבוֹא הַכָּתוּב הַשְּׁלִישִׁי וְיַכְרִיעַ בֵּינֵיהֶם:
לגבי הישועות שמשפחתך צריכה ל