אחרי לא מעט הדלפות וטיזרים, חשפה שאומי (Xiaomi) באופן רשמי את Redmi K20 ו-K20 Pro, המתיימרים להציע עיצוב וביצועים של מכשירי דגל, במחיר נמוך משמעותית. זה נכון בעיקר ל-K20 Pro, המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 855 של קוואלקום (Qualcomm), לצד 6 או 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה, ו-64 עד 256 גיגה-בייט לאחסון קבצים.
המסך של K20 Pro הוא בגודל 6.39 אינץ׳ מסוג Super AMOLED, ברזולוציה של 2340X1080 פיקסלים. הוא נהנה משוליים צרים ונטול מגרעת, בזכות מצלמת סלפי נשלפת באיכות 20 מגה-פיקסל. מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים: חיישן ראשי באיכות 48 מגה-פיקסל, חיישן זווית רחבה של 13 מגה-פיקסל, וחיישן 8 מגה-פיקסל עם זום אופטי. עוד ברשימה: סורק טביעות אצבע מוטמע תחת המסך, סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר/שעה וטעינה מהירה בהספק של 27 וואט. והמחיר? החל מ-360 דולרים לדגם הבסיסי, ועד 433 דולרים לדגם המתקדם ביותר.
למי שמעוניין בביצועים הקרובים לאלו של מכשיר דגל אך במחיר נגיש עוד יותר, תציע שאומי את ה-Redmi K20. הוא זהה לדגם ה-Pro בעיצובו החיצוני, וכולל את אותו המסך ואותו מערך צילום, אך מסתפק בשבב Snapdargon 730 לצד 6 או 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה. גם הטעינה מעט איטית יותר, עם הספק של 18 וואט. כאן המחירים של Redmi K20 מתחילים ב-289 דולרים, כאשר הדגם הבכיר יימכר תמורת מעט יותר מ-300 דולרים.
בעבור שני המכשירים, מבטיחה שאומי תכונות אינטליגנציה מלאכותית מתקדמות לצורך זיהוי הסצינה המצולמת ואפקט פורטרט מדויק, כמו גם מצב גיימינג בשם Game Turbo 2.0 שאמור להקדיש את מירב ביצועי המכשיר לגרפיקה תלת-מימדית, לחסוך בהפרעות מיותרות מאפליקציות אחרות ולאפשר מעבר חלק בין רשתות WiFi וסלולר בכדי למנוע ניתוק משרת המשחק.
צמד המכשירים צפוי להגיע לחנויות בסין ב-1 ביוני. הם ימכרו בצבעי כחול ואדום, ולמשך זמן מוגבל גם ב״מהדורת הנוקמים״ המבוססת על סרט הקולנוע של מארוול עם עיצוב תואם.
גם לי יש שיאומי ואין כל פרסומות שנכנסות
רק מי שמתקין אפליקציות בלי סוף יקבל בלי סוף פרסומות
לא בכל השיאומי יש פרסומות, אבל בדגמים שכן יש בהם זה מציק
אז תשלם פי 3
למה לעזאזל לשלם עבור מכשיר שמציג פרסומות בכל חור אפשרי בממשק ??? היה לי ניסיון מר עם שיאומי וכל הפרסומות שלהם … הספיק לי !!!
מי ישמע כמה פרסומות כולה פעם בשנה אם נכנסים לנגן מוסיקה אני בטוח שאין לך שיואמי בכלל ואתה שקרן
אפשר להסיר את הפרסומות בקלות
לא ראוי ולו פרסומת אחת גם בשנה
איך?
הרגילו אותכם לשלם מלא כסף על טלפון אז שיאומי חותכת הרבה במחיר ושמה פעם בהרבה זמן פרסומת 99 אחוז יעדיפו את זה. תחשוב על כמעט כל אפליקציה לטלפון שיש פרסומת פעם ב וגרסת פרימיום בלי פרסומות כמה אנשים כבר קונים את הפרימיום? חוץ מזה שאם מעבירים את המיקם בהגדרות למדינות מסוימות כמו הודו באפליקציית מוזיקה יש סוג של אפל מיוזיק של שיאומי בחינם אז הגיוני שפעם בשבוע יהיה לך פרסומת שם.