שאומי (Xiaomi) ממשיכה למצוא סיבות טובות, פחות או יותר, לחזק את מותג המשנה שלה Redmi והפעם יש לה סיבה טובה באמת. ליי ג’אן, אחד ממקימי החברה, פרסם ב-Weibo שהחברה מכרה כבר 10 מיליון מכשירי Redmi Note 7, והיא עשתה זאת תוך 129 ימים מיום השקתו. מאוחר יותר הוא גם העלה תמונות של מנהלי החברה והמותג חותכים ביחד עוגה מיוחדת לציון האירוע.
שאומי, החברה הרביעית בגודלה כיום בעולם, הציגה את האירוע הזה כסוג של ניצחון, ולפי ג’אן היא עשתה זאת תוך “שמירה על ערכי החברה כמו איכות גבוהה ותמורה עבור הכסף שלכם”. מחירו של המכשיר נחשב לאטרקטיבי ביחס למפרט, ובישראל הוא מוצע במחיר של החל מ-999 שקלים (יבואן רשמי) או החל מ-160 דולרים מעבר לים.
#Redminote7 series globally sold out 10 million units in 129 days?? pic.twitter.com/EOmnfbvWWw
— Ajithkumar (@ajithkumar2796) May 27, 2019
כזכור, Redmi Note 7 מגיע עם מסך 6.3 אינץ’ ביחס היבט של 19.5:9 באיכות Full HD אשר נמתח מקצה לקצה בקימור עגול ומסגרת דקיקה. השבב הראשי הוא Snapdragon 660 והדגם המגיע לישראל הוא עם זיכרון עבודה של 4 גיגה-בייט ואחסון פנימי בנפח 64 גיגה-בייט. המצלמה הראשית של Redmi Note 7 מציעה חיישן ראשי 48 מגה-פיקסל מפתח צמצם f/1.8, גודל פיקסל של 0.8 מיקרון, כאשר לצידה גם חיישן משני של 5 מגה-פיקסל.
החברה מתכוננת להשתמש במותג Redmi כמותג התמורה לערך שלה, ובעצם לתפוס כנראה את מקומו של Pocophone, והיא מתכוננת להשקה של Redmi K20 שאמור להיות קוטל מכשירי הדגל החדש שלה.
בארץ הוא נמכר החל מ700 שקל, מה נסגר איתכם? אין לכם גישה לזאפ?
יבואן מקביל
יפה שעידכנתם בכתבה שהמחיר 999ש”ח הוא מהיבואן הרשמי, מה שלא הופיע בזמן שהגבתי כאן.