בכמה רשתות חברתיות יש לכם חשבון פעיל? אלו תכנים מעניינים אתכם בכל רשת חברתית? האם אתם בכלל מצליחים לעקוב אחרי כל מה שמעניין אתכם? Wolflo היא אפליקציה חדשה שנועדה לעזור לעקוב אחרי הררי המידע שמציפים אותנו במהלך היום באמצעות פלטפורמות הרשתות החברתיות השונות. התקנו את האפליקציה על מכשיר האנדרואיד שלנו, לקחנו אותה לבחינה של מספר ימים וגילינו פתרון נוח, רעיון שבבסיסו מוצלח, אך מצאנו גם כמה דברים שכדאי לשפר.
עמוד הפתיחה של Wolflo מציע שלוש אפשרויות להתחבר לאפליקציה: באמצעות חשבון פייסבוק, טוויטר או גוגל+. בחרנו להתחבר באמצעות חשבון פייסבוק, וזה הוביל אותנו למסך בו התבקשנו לבחור את יצרני התוכן שמעניינים אותנו, וביניהם עמודי מעריצים, אתרי תוכן, אתרי בידור ועוד. בקיצור, הוא מאפשר לנו לבחור בכל שנוצר בכל אחת מהרשתות החברתיות אליהן מחבורים.
עבור כל יצרן תוכן, כזה או אחר, יש כרטיסייה שמרכזת את פעילותו ברשתות החברתיות השונות איתן הוא עובד. אנחנו בחרנו לעקוב אחרי הכרטיסייה של אתר TGspot ועוד מספר אתרים טכנולוגיים ברחבי העולם. לאחר הבחירות נפתח מסך שמוצג בכל בכל פעם שנכנסים מאותה עת והלאה לאפליקציה – מסך המעקב. במסך זה מופיעות כרטיסיות של כל יצרני התוכן אחריהם החלטנו לעקוב, ובכל אחת מהן יש שלוש משבצות המרכזות את התכנים האחרונים שעלו. כך למשל, קיבלנו בכרטיסיה של TGspot עדכוני RSS ופוסט בפייסבוק שעלו בשעות האחרונות.
סקירה מעמיקה יותר בכרטיסיה של TGspot הובילה אותנו לעמוד בו מצאנו תכנים רבים שעלו באמצעות פייסבוק, טוויטר, YouTube ו-RSS. כך אפשר לראות את כל התכנים עבור כל מוסד, אתר או יצרן תוכן אחר שהוחלט לעקוב אחריהם, ואחרי הרשתות החברתיות בהן הם משתמשים. רוצים לדעת מה עדכנו Mako, ספורט 5, ביבי נתניהו, ג’סטין ביבר ו-NRG? אם פעם היו חמש אפליקציות לחמישה נושאים, היום כבר יש אפליקציה אחת.
מהיכן מגיעים התכנים השונים עבור האפליקציה? מ-Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Pinterest, Tumblr, Flickr, SoundCloud, Spotify, Bandsintown, Last.fm, Google+, Vine, MySpace. הם נסרקים ומוצגים בצורה כרונולוגית, ובכך יתכן כי נראה תכנים כפולים (כאלה שהתפרסמו גם בטוויטר וגם בפייסבוק, לדוגמה).
לפני שנגיע לדבר על יתרונותיה וחסרונותיה של האפליקציה, כדאי שנזכיר את המסכים הנוספים בה: אם נלחץ על פרסום כלשהו שפורסם באחת מהרשתות החברתיות, נקבל מסך המציג את הטקסט הנלווה לה וקישור לקריאה נוספת. כמו כן, קיימת תכונה חברתית המאפשרת לעקוב אחרי מה שחברים שלנו אהבו (אם גם הם רשומים לאפליקציה).
יתרונות:
האפליקציה מאוד פשוטה לשימוש ועונה על צורך הולך ומתפתח שמנסה להתמודד עם כל כך הרבה מידע המציף אותנו במהלך היום. הממשק הגרפי ודרכי ההתחברות פשוטים, קלילים ונגישים לאוכלוסיות רבות. גם השפות המגוונות בהן מגיע הממשק (עברית, אנגלית ורוסית) וההופעה בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד, לצד הממשק הממוחשב – מנגישים את האפליקציה לקהלים רבים.
חסרונות:
אם ציינו שההרשמה לאפליקציה היא קלה ונוחה ומתבצעת באמצעות הרשתות החברתיות, יתכן ויהיו משתמשים שיעדיפו להירשם באמצעות שם משתמש וססמה ייעודיים עבור האפליקציה. אגב, המפתחים מרגיעים כי האפליקציה לא תפרסם שום דבר בשמכם. בנוסף, חבל שלא ניתן לעקוב אחרי פרופילים פרטיים של חברים (שלא רשומים לאפליקציה) ושאת התכנים סורקת האפליקציה בעצמה, כך שיתכן שלא כל פרסום יוצג עבורכם.
אם ספורט, מוסיקה, אופנה, בידור, טכנולוגיה ועוד מגוון נושאים מציפים אתכם במהלך היום והייתם רוצים לא לפספס את הדברים שמעניינים אתכם באמת, כדאי לכם לנסות את האפליקציה. הכח במשיכת הנתונים וסידורם לפני נושאים מאפשר לכל משתמש למצוא, לעקוב ולצרוך את כלל התכנים שמעניינים אותו. ואם יטופלו החסרונות – תהיה האפליקציה טובה אף יותר.
להורדת האפליקציה עבור האנדרואיד | להורדת האפליקציה עבור מכשירי ה-iOS
בונא, אפליקציה פשוט מעולה! ממליצה בחום, נהנית ממה ולא מפסיקה למצוא נושאים חדשים ומגניבים! סוג של הגוגל של הרשתות החברתיות
מדהים אני ממש אוהב !!!
עדיף כבר לחכות עד שהblinkfeed יצא אבל עד שהוא יצא, זו האפליקציה החביבה עלי!
אפליקציה חביבה, חבל כפי שרשום שאי אפשר לעקוב אחרי משתמשים מסוימים אבל פרט לזה היא טובה לקבל עדכונים.
אפשר לעקוב אחרי משתמשים…אתה רואה את כל הלייקים שלהם ונושאים שהם עובקים אחריהם! כמובן מוגבל בפרטיות מסויימת…
גאוני ושימושי