חברת SwiftKey, מפתחת המקלדת הפופולרית למכשירי האנדרואיד ו-iOS פרסמה דו”ח מפורט עם סטטיסטיקות מדויקות לגבי האופן שבה אנשים משתמשים באמוג’י שלה, ובו נחשפות העדפות האמוג’י של מדינות שונות בעולם, ושל דוברי שפות שונות בעולם.
כך, למשל, מהדו”ח עולה כי הקנדים משתמשים באמוג’י של קקי מחייך יותר מכל מדינה אחרת בעולם. האמריקאים, לעומתם, מעדיפים אמוטיקונים של כרע עוף, חציל, בייסבול, כדורסל, פיצה ואייפון. בנוסף חושף הדו”ח כי האמריקאים נוטים להשתמש באמוטיקונים להט”בים יותר מכל שאר המשתמשים.
דוברי צרפתית, לעומת זאת, מעדיפים אמוג’י יותר רומנטיים כמו לב, בו הם משתמשים פי 4 יותר מכל דוברי שפה אחרת, ומדובר בשפה היחידה בה האמוג’י של הסמיילי המחייך הסטנדרטי לא נחשב הפופולרי ביותר. גם דוברי רוסית מעדיפים אמוג’י של לב, ומשתמשים בו פי 3 מכל דוברי שפה אחרת.
SwiftKey אף הודיעה כי היא מעדכנת את המקלדת שלה למשתמשי iOS כדי שתכיל את כל האמוג’י הפוליטקלי קורקט שהוסיפה אפל למשתמשיה, וגם אמוגי חדש של תנועת היד הוולקנית מ”מסע בין כוכבים” שמשמעה “חיה ושגשג”. סך הכל מציעה החברה יותר מ-800 אמוג’י שונים, בהם נעשה שימוש יותר מביליון פעמים במהלך הרבעון האחרון של שנת 2014.
האימוג’י של הפוליטיקלי קורקט והסטאר טרק יהיו זמינים גם לאנדרואיד?