שוק הסלולר הישראלי הופך לצפוף עוד יותר: הבוקר (יום ג’) הושק מותג התקשורת We4G שהפך את חברת אקספון 018 למפעילת הסלולר השישית בישראל. החברה תציע תוכניות תעריפים שונות, כשהזולה בהן עומדת על 29 שקלים בחודש תמורת 40 גיגה-בייט.
במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר בתל-אביב, הציגה אקספון את We4G והכריזה על הקידומת 051 אותה יקבלו לקוחות שיבחרו שלא לנייד את מספר הטלפון הישן שלהם. “תפיסת העולם המרכזית שלנו היא לקבוע מחירים לתקופת זמן ארוכה. אנחנו לא חושבים שלקוח צריך לקבוע לעצמו תזכורות לעדכן את חבילת הסלולר בכל כמה חודשים”, אמר יעקב נדבורני, מנכ”ל We4G.
29 שקלים בחודש, ולכל החיים
נכון להיום מציעה We4G שתי תוכניות תעריפים, בסגנון ‘הכל כלול’ – תוכניות המציעות שיחות והודעות ללא הגבלה, ונפח גלישה קבוע מראש: הראשונה מציעה גלישה בנפח של 40 גיגה-בייט ב-29 שקלים לחודש. מדובר בתכנית המיועדת ללקוחות הראשונים ומי שיצטרף אליה יהנה ממחיר קבוע לכל החיים. בנוסף, מציעה החברה חבילה עם נפח גלישה של 10 גיגה-בייט תמורת 19 שקלים, כשהמחיר יישאר קבוע ל-24 חודשים ואחר כך יעמוד על 49 שקלים בחודש.
בכל החבילות, בסיום נפח הגלישה בחבילה ניתן יהיה להמשיך ולגלוש, אם כי בקצב איטי. לקוחות הטסים לחו”ל יוכלו ליהנות מחבילת בנפח של 0.75 גיגה-בייט תמורת 49 שקלים בחודש.
רכישה של כרטיס SIM תעלה 19.90 שקלים באופן חד-פעמי, כשמשלוח הכרטיסים יבוצע באמצעות הדואר ללא עלות. לקוחות שיבחרו לקבל את ה-SIM באמצעות שליח ישלמו על המשלוח 19.90 שקלים נוספים.
רוצים שקיפות
בשנים האחרונות אקספון 018 היא ספקית שירותי אינטרנט ושיחות לחו”ל. לאחרונה זכתה החברה ברצועת תדרים משלה במכרז התדרים שערך משרד התקשורת עוד ב-2015, ובמסגרת הסכם שיתוף רשתות, תפעל הרשת הסלולרית החדשה בסיוע התשתית של סלקום וחברות נוספות. לאחרונה אף הושלם פיילוט שנערך במסגרת כמה מאות מנויים שנדרשו לבדוק את ביצועיה של הרשת החדשה, והחברה קיבלה את האישור הסופי להפעלת הרשת.
לפי הדוברים שאיפותיה של We4G היא להפוך לחברת סלולר שאהובה על לקוחותיה, בדגש על זמני מענה קצרים ללקוחות, “אנחנו חייבים להיות טובים, אנחנו החברה האחרונה שנכנסה לשוק”, אמר חזי בצלאל, מבעלי אקספון.
ההצטרפות לרשת החדשה היא באמצעות אתר האינטרנט של החברה או באמצעות המוקד הטלפוני בכוכבית 0051. ניתן יהיה להצטרף לרשת החל מהיום בשעה 14:00. בנוסף, מעמידה החברה לרשות הלקוחות מגוון דרכים ליצירת קשר עמה, כשהאזור האישי המוצג ללקוח באתר האינטרנט של We4G מפורט מאוד ולטענת החברה כמעט זהה למסך המוצג לנציג שירות הלקוחות ומאפשר התנתקות משירותי החברה בלחיצת בפתור.
האם איכות הסאונד גרועה כמו בסלקום ?
נשמע דיי מפתה אבל אנחנו לא עד כדי כך פתיים, ניתן למצטרפים הראשונים להרגיש כמה חודשים את האיכות ואז נשקול מעבר, או לא.
אני מריח טריק ..
אם זה לא היה יעקב נדבורני המנכ”ל לשעבר של הוט מובייל הזכורה לרע בתקופת ההשקה שלה, הייתי שוקל ברצינות מעבר.
נשמע טוב
השאלה היא מה האיכות של הקליטה?
ואיך שרות הלקוחות?