כמובטח, בשידור Xbox Games Showcase העניקו במיקרוסופט (Microsoft) הצצה נרחבת אל Halo Infinite. בסרטון של 8 דקות חשפו בחברה קטע משחקיות מתוך המערכת לשחקן יחיד מתוך, משחק היריות מגוף ראשון בכיכובו של המאסטר צ’יף, שעתיד להגיע אל ה-Xbox One וה-Xbox Series X.
ב-Halo Infinite נראה כי אולפן הפיתוח 343 אינדסריז (343 Industries) אימץ גישה חדשה ובמקום משחק יריות מגוף ראשון עם שלבים לינאריים, הכותר החדש בעל גישת עולם פתוח. על פי המפתחים, המפה של Halo Infinite גדולה פי כמה מהמפה של שני הכותרים הגדולים יחדיו.
בסרטון רואים איך הגישה החדשה באה לידי ביטוי ולאחר שמאסטר צ’יף מתרסק על טבעת זה נשלח לבצע משימות במספר מקומות על פני מפה פתוחה יחסית בה ניתן לנוע בזריזות בעזרת כלי רכב או וו האחיזה שהמהווה תוספת חדשה למשחק.
Halo Infinite מספק מעיין אתחול של הסדרה שחוזר למקורות, כשמעריצי החברה יבחינו בחזרתם של מספר נשקים, רכבים ואוייבים נוסטלגיים. בנוסף, בכדי להפוך את הכותר לידידותי יותר עבור שחקנים חדשים, נראה כי זה אינו ממשיך את סיפור המסגרת של הכותרים שקדמו לו – Halo 4 ו-Halo 5 – ובמקום מתמקד בסיפור חדש לחלוטין המתרחש מספר שנים בעתיד.
Halo Infinite צפוי להגיע בעונת החגים הנוצריים למחשב וקונסולות Xbox One ו-Xbox Series X. על גבי האחרונה הוא יזכה למספר שיפורים גרפיים, הודות ליכולות הטכניות של הקונסולה, כאשר בחברה מציינים כי הוא ירוץ באבחנה של 4K ובקצב אחיד של 60 פריימים לשנייה.
תודה על הפרסום.
למה? לה? למה? עולם פתוח?!!!
עולם פתח לא שוה בהכרח משחק טוב יותר. זה כן שווה למשחק ארוך יותר עם משימות צדדיות שלא באמת יש כוח לעשות (לפחות לא לי)…
חוץ מזה, למי יש זמן לכל המשימות האלה?