הפרסומת מוצגת כשהסמארטפון עובר מעל למוצר

היום יושק קטלוג המוצרים החודשי של באג, היה יכול זה להיות עוד קטלוג מודפס חסר חשיבות אך הפעם חברה באג לסטארטאפ WakingApp הישראלית ובעזרתה תשיק קטלוג "בו המוצרים מתעוררים לחיים" באמצעות טכנולוגיית המציאות רבודה (Augmented Reality).

הפרסומת מוצגת כשהסמארטפון עובר מעל למוצר

גאווה ישראלית
המוצרים בקטלוג חודש אוגוסט של באג יתעוררו לחיים באמצעות יישום המציאות המעושרת של חברת WakingApp, אשר זמין להורדה עבור מכשירי האנדרואיד מה-Play Store או עבור מכשירי ה-iOS מה-ApStore. כאשר מעבירים את הסמארטפון מעל למוצרים הרלוונטיים, בחלק מהמקרים "יקפוץ" המוצר מהדף באנימציה תלת-מימד מרשימה ומעל חלק המוצרים יוצג סרטון פרסומי לקידום המוצר.

באופן מפתיע לפיתוחים קיימים, היישום של WakingApp לא נעזר בקודי QR על-מנת לזהות את המוצרים אלא מזהה את המוצרים על-גבי הדף ומפעיל סרטון או אנימציה בהתאם, כך חוסך לחברות את הצורך להטמיע קודי QR על גבי הדף. אין ספק שהשימוש במציאות מועשרת יהפוך את הקטלוג המוצרים של באג למסקרן יותר עבור הקונה הפוטנציאלי, בנוסף יכול היישום להציג מידע משלים אודות המוצר ובכך לסייע "לסגור עסקה".

"בפעם הראשונה, נוכל לצפות בקטלוג מוצרים בצורה אינטרקטיבית, מסקרנת ומפתיעה." אומר אמיר מודן, סמנכ"ל באג ומוסיף: דפדוף 'רגיל' בקטלוג כמו שאנחנו הורגלו אליו, הולך להשתנות ומתעורר לחיים, זאת פסגת הטכנולוגיה ואנחנו מאוד שמחים לחלוק אותה  עם הצרכן הישראלי ומאוד גאים בשיתןף הפעולה עם חברת הסטארט אפ הישראלית  WakingApp.com "

הקטלוג יופץ היום (ה-03.08) בעיתונים ובדוכני המכירה.

הקטלוג האינטראקטיבי בפעולה

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.