כנראה שכל טלפון מתקפל חייב לעבור איזה שיהוי לפני שהוא מגיע לשוק בפועל. אולי הסיבה של מוטורולה (Motorola) במקרה של ה-RAZR שלה אינה טכנית, אבל בפועל התוצאה זהה: הוא לא יגיע במועד המיועד לשוק כי החברה החליטה על עיכוב בתחילת ההזמנות המוקדמות, וגם תחילת המכירה בפועל, בגין "ביקושים גבוהים".

במוטורולה החליטו לשלוח הודעות דואר אלקטרוני בהן בשורת העיכוב. בהודעה טוענים אנשי החברה כי הביקוש גדל הרבה אל מעבר לציפיות של החברה.

"מוטורולה החליטה לשנות את התזמון קדם המכירה וההשקה כדי לעמוד טוב יותר בביקוש של הצרכנים. אנחנו פועלים כרגע לקבוע את הכמות המתאימה ואת לוח הזמנים כדי להבטיח שליותר צרכנים תהיה גישה ל-RAZR עם ההשקה", נכתב בפנייה.

המכירה המוקדמת של RAZR הייתה אמורה להתחיל כבר בסוף השבוע הנוכחי, או ליתר דיוק ב-26 בדצמבר, עם השקה בפועל במסגרת החודש הבא. מתי המועדים החדשים? עוד לא ברור, אבל בחברה הודיעו שהם לא מתכוונים לחרוג באופן מהותי מהלוח הזמנים שלהם – שזה אומר מה שכל אחד רוצה להבין כנראה.

-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.