לפני כחודש השיקה וואטסאפ (WhatsApp) ביחד עם ארגון הבריאות העולמי ערוץ רשמי למידע, עצות ועדכונים בנוגע למגפת הקורונה (Coronavirus). כחלק משיתוף הפעולה הזה שוחררה למשתמשי האפליקציה חבילת מדבקות המוקדשת לימי המדיפה וההתרחקות החברתית.

החבילה נועדה לשלוש מטרות עיקריות: לעודד התנהגות נכונה וראויה לפי המלצותיו של ארגון הבריאות, לספק תמיכה רגשית בימים לא פשוטים אלו, וגם עידוד לצוותים הרפואיים שבחזית המאבק.

"החבילה מציעה דרכים מקוריות להזכיר לאנשים לשטוף ידיים, לשמור מרחק זה מזה, לעשות כושר בביתם, וגם לתמוך בגיבורי התקופה", נמסר מהחברה. אותם גיבורים, אגב, יכולים להיות גם הורים מבוגרים הנאלצים להתבודד בביתם – גם עבורם הוכנו מדבקות מתאימות. המדבקות זמינות בעשר שפות שונות בהן ערבית, צרפתית, איטלקית, רוסית וספרדית, ובחינם כמובן.

צעד משמעותי נוסף עליו עובדים בפייסבוק (Facebook) הוא הגדלת כמות המשתמשים שיכולים לשוחח זה עם זה בשיחת וידאו בו-זמנית ב-WhatsApp, מעבר להגבלה הקיימת של ארבעה משתתפים. גם זהו חידוש שאותו מקווה החברה להשיק בקרוב, בכדי לסייע למשתמשיה לצלוח את ימי הקורונה תוך שמירה על קשרים הדוקים עם חברי המשפחה – וכנראה גם כדי לנסות להחזיר משתמשים מ-Zoom.