בגוגל (Google) מרוצים כנראה מהתגובות שאותן מקבל העיצוב החדש של שירות הדואר האלקטרוני Gmail, שכן החברה הודיעה ללקוחותיה העסקיים כי במהלך חודש יולי יסתיים שלב הניסוי, והעיצוב העדכני יהפוך זמין לכלל המשתמשים. סביר להניח כי מועד זה רלוונטי גם למשתמשי Gmail הרגילים, שאינם מחזיקים בחשבון עסקי (G Suite).
בתחילת חודש יולי, יוכלו מנהלי ה-IT לבחור האם ברצונם להעביר את כל המשתמשים באופן מידי לעיצוב החדש, לאפשר למשתמשים להחליט בעצמם, או (אפשרות ברירת המחדל) להמתין ארבעה שבועות נוספים בטרם המשתמשים יוכלו לעבור עיצוב אם ירצו בכך. שמונה שבועות לאחר תחילת התהליך, כל המשתמשים יעברו באופן אוטומטי לעיצוב החדש, אך יוכלו לבקש לחזור לעיצוב הישן. אולם לאחר 12 שבועות בדיוק, האפשרות לחזור לאחור תיחסם – ובמועד זה כל משתמשי Gmail יועברו למעשה למראה החדש, בין אם ביקשו זאת ובין אם לא.
הממשק החדש של Gmail שהושק בחודש שעבר כולל מראה עדכני ומודרני יותר, אך לא רק: הוא גם מאפשר לדחות את הצגתן של הודעות מסוימות למועד מאוחר יותר (Snooze), להשתמש בשירות ללא חיבור אינטרנט פעיל, ולצפות בלוח השנה וברשימת המטלות על חלון הנפתח בצדו הימני של המסך, מבלי שהמשתמש ייאלץ לעבור לאתר נפרד.
גימייל החדש מגעיל
חיים עומר לא מספיק מעוניין להשתלט על הכפתור האדום ואם אתה לא מאיים עלי תכעס על אמא ואבא
[הפלאפון כתב אוטומטית אחרי שכתבתי חיים.]
ומה עם ההצפנה שהבטיחו?