חברת אפל (Apple) העלתה אמש שני סרטוני פרסומת חדשים שפונים ישירות למשתמשים אשר לא נמנים על קהל הלקוחות הקבוע שלה, ומנסה לשכנע אותם לעבור להשתמש במכשירי ה-iPhone.

הסרטון הראשון מתמקד בנושא הבטיחות, כאשר אפל למעשה מנסה לרכוב על גל החשדנות של משתמשים כלפי הפרטיות שלהם, בין היתר בעקבות פרשת פייסבוק וקיימברידג' אנליטיקה. הסרטון "רומז" בעדינות שבחנויות אפליקציות אחרות, האפליקציות עשויות להתפוצץ למשתמש בפנים, בעוד חנות ה-App Store היא בטוחה לגמרי לשימוש.

זאת משום שהחברה מבצעת סינון ידני של כל האפליקציות שעולות לחנות, בניגוד לגוגל (Google) למשל אשר מפעילה אלגוריתמים של בינה מלאכותית ב-Play Store כדי לנהל ולפקח אחר אפליקציות, ולכן חשופה ליותר פגיעות מצד אפליקציות זדוניות שיכולות להסתנן פנימה.

הסרטון השני מתמקד באיכויות הצילום ב-iPhone, וטוען שמצב צילום הפורטרט במכשירי אייפון 8 ו-אייפון X מתעלה על כל המתחרים, כאשר הוא מציע יותר אופציות ואיכות עשירה יותר. בעוד מגוון מכשירים אחרים מציעים מצב דומה, אפל בהחלט יכולה להדגיש את ה-Portrait Lighting, אפקטים לצילום פורטרטים שקיימים בינתיים רק אצלה.