פיתוח ישראלי חדש – של חברת support.online יעניק לראשונה שירות און ליין וירטואלי שמיועד לפתור את כל סוגי התקלות הדיגיטליות בסלולרי, במחשב או בטאבלט. מדובר בשירות והדרכה בסביבת ה”ענן” שטרם נראו בארץ ואשר עשויים לחולל מהפך בקרב הלקוחות הפרטיים בישראל.
ההמתנה הארוכה לנציג בחברות התקשורת והחשש של רבים מהישראלים מהשינויים הטכנולוגיים המהירים הם נחלת העבר. מעתה הטכנאי הוירטואלי של support.online יעניק לכם שירות והדרכה 24 שעות ביממה 7 ימים שבוע, לכל בעיה – קטנה כגדולה – ע”י השתלטות מרחוק.
הביקוש לשירות תפס תאוצה בשנה האחרונה בעקבות הרפורמה בענף התקשורת אשר גרמה לצרכנים רבים להישאר מתוסכלים מרמת השירות הטכני שמציעות החברות. לאור התרחבות מקומה של הטכנולוגיה בחיינו, צרכנים רבים מחפשים הדרכה וסיוע מיידי בפתרון תקלות שעד היום היו מיועדים בעיקר למגזר העסקי.
חברת support.online מבית אוריון סקיור בע”מ, מפתחת השירות, מאפשרת לצרכן הישראלי לקבל תמורת שקלים בודדים סיוע טכני ופתרון תקלות באופן מיידי. מדובר בשירות המעניק תמיכה לכל תקלה בתוכנה, אפליקציה או רשת חברתית וגם סתם עזרה למתקשים. השירות יינתן לפי.סי, mac, ios, אנדרואיד ו-windows mobile.
לראשונה יוכלו ליהנות הצרכנים משירות חדשני ללא דמי מנוי ולשלם רק עבור הזמן בו טופלה התקלה. יתרה מזאת – בחברה מתחייבים שבמידה והנציגים לא הצליחו לפתור את הבעיה – הצרכן לא ישלם עבור השירות.
ההרשמה באתר החברה פשוטה ואורכת מספר דקות. בפני הצרכן עומדות מספר אפשרויות תמחור בהתאם לצריכה: תמיכה חד פעמית, מנויים קבועים וחבילות היכרות מוזלות.
ליאור וקנין מנכ”ל חברת support.online: “אנחנו גאים להביא לאזרח הישראלי תודעת שירות חדשה באיכות שהוא טרם הכיר. הצלחנו לפתח מוצר שמעניק פתרון ייחודי וחדשני בקלות וביעילות. מדובר בעצם בדור הבא של השירות ואנחנו שמחים להיות החלוצים שלו. השירות הזה הוכיח את עצמו בעיקר במגזר העסקי ואנו סבורים שהוא יחולל מהפכה תודעתית ושרותית גם בקרב הצרכן הישראלי”.
לינק לאתר: http://www.supportonline.co.il/
פשוט מניסיון הם נהדרים.שקוף שכל המשמיצים אינטרסנטים.אני סבתא בת 75 וללא כל הבנה. באינטרנט אלא פעולות פשוטות והם מלאי סבלנות ופותרים כל בעיה במינימום זמן ולשביעות רצוני, תמיד !!!
השרות שלהם הכן מהיר אבל החברה האלה ממש לא מקצועים טיפלו במחשב של אבא שלי
ועל מה שהם עשו במחשב למחרת המחשב לא עבד בכלל
אין אפ אחד בשעות הקטנות של הלילה
ממש בושה לרשום 24/7
לכל אילו שכותבים כאן וחושבים שגונבים אותם או שהחברה היא “עוד משהו קטן שלא יחזיק מעמד” אני יכול להגיד לכם על מקרה שקרה לי אישית.
הייתה לי בעיה מאוד נפוצה של מחשב איטי תוכנות שלא עולות ועוד בעיות
במקרה שמעתי את הפירסום שלהם אצל דידי הררי
פתחתי קריאה אצלהם באתר ואחרי כמה דקות התקשר אלי אחד הטכנאים
שאל אותי כמה שאלות על המחשב הסברתי לו כמה שאני יכול כי אני לא ממש מבין כזה גדול במחשבים
הסביר לי הטכנאי שכדי לי לעבור למה שהם קוראים לו מחיר פיקס שלא משנה כמה זמן הם עובדים אני משלם מחיר אחיד של 180 שח למה שהטכנאי קרא לו אופימיזציה אני חושב
עכשיו לפי מה שראיתי בתוכנית יצאת צדיק רק קריאה של טכנאי מכל חברה אחרת להגיע אלי לבית זה בעלות של 150 שח במינימום עוד לפני שראה בכלל את הבעיה ועוד קרוב ל 100 שח על טיפול בבעיה וכרגיל הם מנפחים את זה כמה שיותר שהלקוח יראה שהינה בא טכנאי ועשה עבודה ולך תדע אם זאת באמת הייתה הבעיה
בכל מקרה הסכמתי למחיר והטכנאי התחיל לעבוד הסביר לי מה הוא עושה לא שהבנתי הרבה אבל שיהיה
כל התהליך לקח קרוב לשעה וחצי אחרי זה הטכנאי אמר שסיים ואם הבעיה חוזרת שאני יפנה אליהם שוב
כרגע אני באמת מרגיש שיפור במחשב והכל מצויין
כמו שאני רואה את זה השירות שלהם נחמד לפחות אותו טכנאי שדבר איתי היה כזה ועוד סובלני איתי כי כמו שאמרתי אני לא מבין מי יודע מה במחשבים
קבלתי שירות בזמן שהיה נוח לי ועוד ראיתי את כל מה שהוא עושה
בזמנים של היום כמו שבעולם הסלולר שמחכים לנציג שירות חצי שעה ויותר לפחות בעולם המחשבים זה עדיין לא ככה
בסופו של דבר לא יודע מה איתכם אני יצאתי מרוצה
שירות אדיב ומעולה בשליש מהמחיר המקובל בשוק.
לי הייתה חוויה מעולה בה הנציג העביר אותי לתעריף קבוע בעקבות ההתארכות השירות וחסך לי עשרות שקלים.
פשוט לא להתקרב חברה תת רמה פשוט כך תת רמה
לא מקצועים תמיכה במצלמות איך בדיוק מחר יתמכו לנו במקרר
כל החברות האלה פשוט אין אמונה פשוט לא להתקרב
אני ממש מצתערת פשוט אמרו 24/7 אבל זה ממש לא ככה ניסתי ביום שבת 3 לפנות שום מענה אז תדעו זה ממש לא 24/7
תמוה מי המגיבים כאן ומהי מטרתם אני כעובד חברה יכול לעדכן כי בכל שעה משעות היום יש מענה מהיר ,אדיב ומקצועי סוף סוף שירות שהוא בשורה בישראל לכל האנשים שרגילים לישון 17 דקות על הקו במוקדים השונים…
כנראה שיש כמה מגיבים, עלאק מגיבות… שכואב להם
אורטל ומורטל…
אני במקרה נתקל בחברה הזאת שוב
פניתי לחברה עם תקלה שהיו אצלי גם טכנאי מחשבים וגם טכנאי יס ואף אחד לא הצליח לתקן אותה, פניתי לחברה הנחמדים האלו השארתיקריאה באתר תוך דקה ו40 שניות הייתי נציג בשם ערן על הקו טיפל בי באדיבות ופתר לי את הבעיה אחרי 20 דקות שעליהם שילמתי 60 ש”ח בלבד
במקום שעת עבודה מלאה עם כל המוקדים וזמן ששרפתי עליהם בחיים סוף סוף חווית שירות איכותית ישר כוח תמשיכו כך!!
פניתי לשרות שלהם קבלתי מענה מהיר אבל התומך שלהם פשוט החזיק אותי שעה 15 דקות על הקו ופתר לי באופן זמני למחרת הבעיה נוצרה שוב ממש גרוע לקחו לי הרבה. כספ אבל תמורה לא קיבלתי
מסכימה איתך עוד חברה. שתעלם מהר מאוד מהשוק
פשוט עוד סתם חברה שמנסה לחקות מודל הודי בר מה ירודה
אחד הדברים היותר טובים שקרו בארץ ובאינטרנט במקום לחכות לטכנאי בבית ושישחטו אותנו כמו בתוכנית יצאת צדיק פה יודעים על מה וכמה משלמים
פשוט טיפלו לי בבעיה למחרת חזרה הבעיה לקחו לי 250 ש״ח
למחרת הבעיה חזרה
לא מחזרים כסף חזרה
אני ממש לא מסכים איתך הייתה לי בעיה עם הטאבלט במילואים פתרו לי את הבעיה בכמה דק אחלה שירות וצורך מעולה ממליץ בחום
אל תכפיש ותרשום סתם תגובות… פניתי לא הצליחו לתקן לי את העיה כי זה היה בעיית בדיסק ולא חייבו אותי על הקריאה, סוף סוף חברה שאומרת לא תיקנת ל שילמת ועומדת מאחורי זה…