בעלי הסמארטפונים בישראל עושים שימוש רק ב-25% מיכולותיו של המכשיר עפ"י נתוני רשת Best Mobile. לקוחות הרשת יזכו מעתה לשיעור פרטי על הסמארטפון שלהם באמצעות מומחי השירות של חברת support.online.

עפ"י נתוני רשת Best Mobile, 50% מכלל רוכשי הסמארטפונים שבים למקום הרכישה עם שאלות אודות השימוש במכשיר החדש. חברת support.online מדווחת על עלייה בתקלות ובצורך הולך וגובר בתמיכה במכשירים החדשים.

לראשונה בישראל, רשת פרטית תעניק לרוכשי הסמארטפונים שלה, שירות תמיכה לטלפון החכם. רשת חנויות הסלולר Best Mobile יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת support.Online ותעניק לקהל לקוחותיה תמיכה טכנית אונליין ברכישת סמארטפון באחת מחנויות הרשת. ההטבה תינתן באמצעות "גיפט כארד" ללקוחות Best Mobile ותהיה בתוקף לחצי שנה מרגע הרכישה. השירות החדש של חברת support.online יספק לרוכשים תמיכה טכנית, שירות והדרכה אודות המכשיר החדש שנרכש. השירות החדש פועל במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

עמי צים, מנכ"ל Best Mobile הוסיף: "מכשיר הטלפון הנייד החכים ועבר שדרוג ממכשיר פשוט לניהול שיחות, למחשב נייד לכל דבר ועניין. אנחנו מתוסכלים לראות שמרבית מאוחזי הסמארטפונים אינם מנצלים את יכולותיו הרבות. חלק גדול מרוכשי הסמארטפונים ברשת שבים לדלפקינו עם שאלות הנוגעות לשימוש במכשיר מעבר לפעולותיו הבסיסיות."

מנכ"ל חברת support.online, ליאור וקנין: "כיום בכל בית ממוצע בישראל ניתן למצוא, מחשב, טאבלט או סמארטפון אשר יודעים לנהל את האימיילים, התמונות ואנשי הקשר. שירות נגיש וישיר לנציג תמיכה אשר זמין במשך כל שעות היום הופך את החיים לפשוטים יותר עבור הלקוח. בעלי המכשירים החכמים בישראל פונים אלינו לעזרה במגוון תקלות, החל מהגדרות פשוטות ובסיסיות של תוכן מולטימדיה, הגדרות אי מייל, סנכרון אנשי קשר, גיבוי וסנכרון תמונות לאנשי קשר ועד להורדות אפליקציות ושימוש נכון ברשתות החברתיות. חברת support.online שמחה להיות הראשונה בישראל שתעניק שירות ממוסד לרשת פרטית."

מרשת Best Mobile נמסר כי בכדי להעצים ללקוחותיה את חווית השימוש בטלפון החכם שלהם עלה הרעיון לקיים קורסי הדרכה לסמארטפונים. במהרה הבינו כי כיתות הלימוד הן נחלת העבר. בתזמון מושלם גילינו כי support.online, מיזם ישראלי חדש, עונה בדיוק על הצורך הזה ומפעיל שירות תמיכה והדרכה אישית לטלפון ולמחשב באמצעות השתלטות מרחוק. השירות הזה מתווסף לשירותים שלנו כמו הטיפ השבועי למשתמשי הטלפון החכם המתפרסם באתר האינטרנט ובפרסומינו השונים.

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.