נינטנדו (Nintendo) פרסמה עדכון פיננסי למשקיעים בו ציינה את נתוני המכירות למשחק החדש Super Mario Odyssey שיצא לחנויות רק בשבוע שעבר. מדובר באחד הלהיטים הגדולים של החברה עד כה, עם מכירות של כשני מיליון עותקים במהלך שלושת הימים הראשונים למכירות. בנינטנדו מדגישים כי הקצב צפוי רק לעלות בשבועות הקרובים, שכן עונת קניות החגים באירופה ובארצות הברית נמצאת רק בתחילתה.
קונסולת ה-Switch, עבורה פותח Super Mario Odyssey באופן בלעדי, רשמה עד עתה מכירות של כשבעה מיליון יחידות. בקצב זה, היא צפויה לעקוף בתוך שנה אחת את כמות קונסולות ה-Wii U, הקונסולה הקודמת של נינטנדו, שנמכרה לאורך כל חיי המוצר. נראה כי נכון להיום, קצב המכירות של ה-Switch מוכתב בעיקר על ידי כמות היחידות שאותה מסוגלת נינטנדו לספק לחנויות, ובחברה מבטיחים להגביר את המשלוחים בשבועות הקרובים.
“אנו נשקיע מאמצים רבים בהגדלת כמות הלקוחות שירכשו את Super Mario Oddesy, ובסופו של דבר נרצה לראות אותו הופך למשחק בעל אורך חיים גבוה, מעבר לעונת החגים הקרובה”, מסרה החברה.
Super Mario Odyssey זכה לביקורות מצוינות, וממוצע הציונים שלו לפי Metacritic עומד כרגע על 97 – אחד המשחקים הטובים בהיסטוריה. המשחק מחזיר את דמותו הידועה של מריו לעולם תלת-ממדי פתוח המזמין גילויים, ובזכות היותו משחק Switch ניתן לשחק בו גם מחוץ לבית באמצעות מסך הקונסולה, וגם במסך הטלוויזיה הביתי.