הכותר Star Citizen, סימולטור החלל פרי מוחו הקודח של כריס רוברטס, מגיע לאבן דרך משמעותית כשהמשחק גייס 100 מליון דולר במימון המונים. החדשות מגיעות ימים אחדים לאחר שהמפתחת שחררה את גרסה 2.0 המכונה “כצעד משמעותי ביותר באבולוציה של סטאר סיטיזן”.
רוברטס הוא לא מפתח עלום שם והוא עבד על סימלטורי חלל מוצלחים ומוכרים כמו Wing Commander ו-Freelancer. ב-2012 קיווה רוברטס להחזיר את ז׳אנר סימלטורי החלל והוא פתח בקמפיין מימון-המונים בקיקסטאטר, במסגרת הפרוייקט המוצלח במיוחד הצליחה חברת Cloud Imperium Games של רוברט לגייס כ-2.1 מליון דולר רק בקיקסטאטר זאת לצד גיוס כספים דרך אתר החברה ובחודש הראשון להשקת הפרוייקט גייס רוברטס סכום שעולה על 6 מליון דולר.
אך זה לא הכל, על-מנת להמשיך לתמוך בפרוייקט משתמשים היו יכולים לרכוש ספינות חלל וירטואליות בכסף, יש שיעקמו את האף אך השחקנים בהחלט נלהבים מהפרוייקט וישנו אפילו משתמש יחיד שרכש ספינות בשווי של 30 אלף דולר. מאז פתיחת הפרוייקט ועד היום בחברה חוגגים גיוס כאמור של 100 מליון דולר.
עם הסכומים הגדולים הפך Star Citizen מכותר של סימולטור חלל ׳פשוט׳ לפרוייקט שאפתני של ממש – למשחק עם רכיב מקוון המוני שאמור להביא קרבות של ספינות חלל לצד קרבות של חיילים מגוף ראשון. ב-VGA, פרסי משחקי הוידאו, הוכרז כי תורמים לפרוייקט יקבלו גישה ל-Alpha 2.0 גרסת אלפא שנייה של הכותר הכוללת מצבי טיסה, ספינות חדשות, פעילויות חוץ רכביות ועוד.
נכון להיום עדיין אין למשחק תאריך יציאה רשמי, כך שלמרות כי אלפי מעריצים ממתינים לו, הם יאלצו להמתין עוד זמן לא קצר כלל.