ספוטיפיי (Spotify) השיקה את Greenroom (גרין רום), אפליקציה שתתחרה בגזרת השידורים החיים ברשת שאותה ייסדה Clubhouse הפופולרית. האפליקציה זמינה כעת ב-135 מדינות, בהן גם ישראל, הן למשתמשי iOS והן למשתמשי אנדרואיד. בשלב זה מדובר בשירות נפרד שאיננו כלול בתוך אפליקציית המוזיקה הראשית של ספוטיפיי, אם כי ניתן להשתמש בחשבון הקיים בשירות על מנת להתחבר ל-Greenroom מיד לאחר ההתקנה.
באפליקציה יכולים המשתמשים לנווט בין חדרים או ליצור חדר משלהם, ולשדר לקהילה תכנים בשידור חי – מעין פודקאסט בזמן אמת. כבר עתה תומכת האפליקציה גם ביצירת לוח זמנים לשידורים, כך שניתן ליצור חדר ולתזמן מראש את פתיחתו ומשתמשים אחרים שירשמו אליו יקבלו התראה ברגע שהשידור מתחיל. כמו כן, מציעה האפליקציה כלים נוחים לשליטה בשידור, וגם אפשרויות הקלטה מתקדמות כך שניתן יהיה לשלב את התכנים ששודרו בתכנים אחרים.
Greenroom היא למעשה לא אפליקציה חדשה לגמרי, אלא מיתוג מחודש לאפליקציה קיימת בשם Locker Room שאותה רכשה ספוטיפיי לפני מספר חודשים מ-Betty Labs. האפליקציה המקורית כבר הגיעה למאות מיליוני משתמשים עוד טרם הרכישה, וספוטיפיי צפויה כעת לקדם אותה באגרסיביות ללקוחותיה. בנוסף, ספוטיפיי כבר הכריזה כי תשקיע מיליוני דולרים בהפקת תכנים בלעדיים עבור השירות, בדומה לאסטרטגיה של החברה בתחום הפודקאסטים והמוזיקה. יוצרים שסבורים כי תכניהם עשויים להתאים למיזם זה מוזמנים להירשם באתר, וספוטיפיי תבחן את הצעתם במהלך החודשים הקרובים.
לאפליקציה המקורית קראו Locker room ולא כפי שציינתם…