אפליקציית המוזיקה הפופולרית ספוטיפיי (Spotify) מציגה עיצוב חדש לממשק המשתמש שלה. בראש העמוד יוצגו כעת מילות ברכה בהתאם לשעה הנוכחית ומייד מתחת להן תרכז האפליקציה את רשימות ההשמעה המומלצות ביותר למשתמש, כאשר גם תוכן זה מותאם לשעה בה בוחרים להאזין וההרגלים הקשורים בשעות אלו (לדוגמה: מוזיקה מרגיעה בשעות העבודה, וקצבית יותר בשעות הערב).
בחציו השני של מסך הבית מופיעות ההמלצות הרגילות והמוכרות של ספוטיפיי, בדגש על מוזיקה חדשה ותכנים שאותם המשתמש עדיין לא שמע – אך צפוי לאהוב בהסתמך על היסטוריית ההאזנות שלו. “העיצוב החדש עושה עבורכם את העבודה הקשה, ומקל עליכם יותר מתמיד למצוא משהו להאזין לו, בין אם מדובר בשיר אהוב או בגילוי חדש לחלוטין”, כך לפי החברה.
העיצוב החדש פתוח כעת עבור כלל המשתמשים בגרסה העדכנית ביותר של ספוטיפיי למכשירי טלפון חכם או מחשבי לוח. אין צורך במנוי פרימיום – גם משתמשי הגרסה החינמית יוכלו ליהנות ממנו. התנאי היחיד הוא היסטוריית האזנות של 30 ימים לפחות, בכדי לאפשר לאפליקציה להציג המלצות מדויקות.
בספוטיפיי, כמובן, מוסיפים לעבוד על חידושים אחרים. אחד כזה עשוי להיות מעין סייענית דיגיטלית, שתענה לפקודה הקולית “היי ספוטיפיי”. החברה טרם חשפה חידוש זה באופן רשמי, אך כבר ניתן לאתר רמזים לקיומו בגרסת הבטא הנוכחית של ספוטיפיי למכשירי אנדרואיד.